۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها » گفتگو
  • شناسه : 16312
  • 28 مارس 2024 - 0:46
  • 175 بازدید
  • ارسال توسط :
از تمهیدات پلیس تا رصد شبانه روزی شهرستان بهمئی در ایام نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات

از تمهیدات پلیس تا رصد شبانه روزی شهرستان بهمئی در ایام نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: آنچه در گفت وگو با جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی مطرح شد /از تمهیدات پلیس تا رصد شبانه روزی شهرستان بهمئی در ایام نوروز ۱۴۰۳ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از خدمات رسانی پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد گفت: پلیس شهرستان بهمئی همچون گذشته در آماده باش کامل […]

به گزارش سامان خوبی زاده:

آنچه در گفت وگو با جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی مطرح شد /از تمهیدات پلیس تا رصد شبانه روزی شهرستان بهمئی در ایام نوروز ۱۴۰۳

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از خدمات رسانی پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد گفت: پلیس شهرستان بهمئی همچون گذشته در آماده باش کامل است و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است‌.

سرهنگ مهدی احمدی نژاد افزود: در این نوروز ۱۴۰۳ در شهرستان بهمئی ۸ گشت محسوس و نا محسوس فعال است و به صورت شبانه روزی و لحظه به لحظه شهرستان را رصد میکنند.

وی از با هشدار به شهروندان در خصوص هر گونه سرقت در این ایام ادامه داد: شهروندان جهت پیشگیری از هر گونه سرقت موارد لازم را رعایت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان از بازدید سر زده به از کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی طی روز گذشته خبر داد و گفت: به همراه رئیس پلیس پیشگیری از کلانتری بازدید شد.

خبرنگار: سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − 4 =