۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17568
  • 23 آوریل 2024 - 18:16
  • 312 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین تودیع و معارفه رئیس نظام مهندسی شهرستان بهمئی برگزار شد+ جزئیات

آیین تودیع و معارفه رئیس نظام مهندسی شهرستان بهمئی برگزار شد+ جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: جلسه تودیع و معارفه مدیریت دفتر نظام مهندسی شهرستان بهمئی با حضور جامعه مهندسین شهرستان و هئیت مدیره سازمان استان دکتر حمید اسکندری ریاست سازمان و معاونت عمرانی فرماندار ،  رئیس شورای شهر ، نماینده راه و شهرسازی و نمایندگانی از شهرداری لیکک و شهرداران سرآسیاب و ممبی برگزار شد. […]

به گزارش سامان خوبی زاده: جلسه تودیع و معارفه مدیریت دفتر نظام مهندسی شهرستان بهمئی با حضور جامعه مهندسین شهرستان و هئیت مدیره سازمان استان دکتر حمید اسکندری ریاست سازمان و معاونت عمرانی فرماندار ،  رئیس شورای شهر ، نماینده راه و شهرسازی و نمایندگانی از شهرداری لیکک و شهرداران سرآسیاب و ممبی برگزار شد.

در این مراسم مهندس محمد طرب ساز بعنوان مدیر جدید نظام مهندسی شهرستان بهمئی منصوب شد و از خدمات خانم مهندس فردایی تقدیر و تشکر شد.

مهندس محمد طرب ساز ،متولد ۱۳۶۶ کارشناسی ارشد مهندسی عمران و دارای ۱۵سال سابقه در رشته های فنی ساختمان و معماری در آموزش و پرورش که حدودا ۱۰ساله سرپرست بخش رشته ساختمان و معماری در مدارس فنی هستن و همچنین بعنوان مهندس ناظر عمران در زمینه ساخت و ساز در دفتر نظام مهندسی شهرستان مشغول به کار می باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + 13 =