۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
مراسم تجلیل از معلمان دبیرستان دخترانه عفاف شهر لیکک + جزئیات

مراسم تجلیل از معلمان دبیرستان دخترانه عفاف شهر لیکک + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: مراسم تجلیل از معلمان دبیرستان دخترانه عفاف شهر لیکک به مناسبت روز معلم با حضور امام جمعه ، رئیس آموزش و پرورش ، مدیر راه و شهر سازی ، معاونین و کارمندان ستادی اداره آموزش پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد.   امام جمعه شهر لیکک در جمع این فرهیختگان دبیرستان دخترانه […]

به گزارش سامان خوبی زاده: مراسم تجلیل از معلمان دبیرستان دخترانه عفاف شهر لیکک به مناسبت روز معلم با حضور امام جمعه ، رئیس آموزش و پرورش ، مدیر راه و شهر سازی ، معاونین و کارمندان ستادی اداره آموزش پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد.

 

امام جمعه شهر لیکک در جمع این فرهیختگان دبیرستان دخترانه عفاف ، با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی آنان و با اشاره به اینکه ، مقام معلم در سالروز شهادت استادمطهری ، بهانه خوبی است تا از این قشر تاثیرگذار و فرهیخته جامعه قدردانی شود گفت: معلمان و فرهنگیانِ جامعه ما نقش انبیا الهی را دارند واین نقش را در طول این سالها، به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند ، امید است در این زمینه بیش از گذشته موفق باشند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی از معلمان به عنوان پرچمداران جبهه علمی و فرهنگی یاد کرد و گفت: فعالان عرصه تعلیم و تربیت، استعدادهای دانش آموزان را فعلیت می بخشند که نتیجه آن، اقتدار علمی و فرهنگی کشور در دنیاست و فرهنگیان ما الگو هایی مفید هستند.

وی با اشاره به برخی توانمندی ها و مشکلات در مسیر علم آموزی و برخی مطالبات فرهنگیان ، خواستار رسیدگی دقیق و برنامه ریزی برای رفع این دغدغه ها شد.

مسعود فرح بخش مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با تشکر از حضور امام جمعه در مدارس و در جمع فرهنگیان دبیرستان عفاف گفت: باید علاوه بر مهارت آموزی ، استعدادهای فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان نیز شکوفا شود و شخصیتی متوازن و متعادل در آنان شکل گیرد و این اقدامی است که به خوبی به همت معلمان این دیار در حال انجام است.

گفته میشود: این مراسم به صورت نمادین برگزار شده بود و بزرگترین مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه و ممتاز شهرستان بهمئی طی روز های آینده برگزار میشود.

خبرنگار: سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

9 + 2 =