۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
حفاری در بهبهان؛ قطعی ارتباطات در بهمئی! / چه کسی باید از مردم عذرخواهی کند؟

حفاری در بهبهان؛ قطعی ارتباطات در بهمئی! / چه کسی باید از مردم عذرخواهی کند؟

به گزارش سامان خوبی زاده: از ساعت ۸و پنجاه دقیقه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت۱۴۰۳ همه خدمات مخابراتی، از جمله تماس‌های تلفنی، اینترنت، خدمات کافی نت‌ها، دفاتر و مراکز پیشخوان، نانوایی‌ها، تاکسی‌ها، مغازه داران و کسبه در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، مناطق و روستا‌های حومه کاملا قطع شد و تا ساعت ۱۵ همان روز این […]

به گزارش سامان خوبی زاده: از ساعت ۸و پنجاه دقیقه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت۱۴۰۳ همه خدمات مخابراتی، از جمله تماس‌های تلفنی، اینترنت، خدمات کافی نت‌ها، دفاتر و مراکز پیشخوان، نانوایی‌ها، تاکسی‌ها، مغازه داران و کسبه در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، مناطق و روستا‌های حومه کاملا قطع شد و تا ساعت ۱۵ همان روز این قطعی ادامه داشت.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان بهمئی  دلیل قطعی چندساعته را حفاری توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان بهبهان برشمرد و گفت: در خروجی شهر بهبهان به دلیل حفاری جهت خط لوله آب توسط پیمانکار شرکت آب و فاضلاب بهبهان فیبر نوری شهر لیکک آسیب دید و باعث قطعی تمام خطوط ارتباطی شد.

بهرامی رعایت نکردن فاصله هنگام انداختن خط فیبرنوری و خطوط گاز و آب را یکی دیگر از دلایل قطعی خدمات مخابراتی و ارتباطی در شهرستان بهمئی برشمرد و افزود: این خطوط چنان درهم کار شده اند که در هر لحظه امکان قطعی مجدد وجود دارد.

وی ادامه داد: در بیشتر موارد قطعی خدمات مخابراتی در شهرستان هیچ گونه ارتباطی با شرکت مخابرات استان و شهرستان ندارد و فرد یا افرادی به صورت نا آگاهانه و ندانسته و بدون اطلاع از کابل کشی‌های طول مسیر اقدام به قطع فیبر نوری می‌کنند.

رئیس مخابرات شهرستان بهمئی بیان داشت: از زمان وقوع این حادثه، همراه با عوامل فنی شرکت مخابرات بهبهان در تلاش بودیم که این مشکل در اسرع وقت رفع شود.

گفتنی است در طول سال های گذشته به دلیل خاک برداری‌ها و حفاری‌ها، قطعی خدمات مخابراتی برای چندین روز در سطح شهرستان رخ داده است، اما همچنان این قطعی خطوط ادامه دارد و خسارت آن بر شهر، مردم، بازاریان و کسبه وارد می‌شود./ منبع صبح زاگرس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 + 7 =