۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 18118
  • 09 می 2024 - 12:32
  • 36 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
میدان مرکزی دهدشت بانظرمتخصصین بازسازی می شود
شهرداردهدشت:

میدان مرکزی دهدشت بانظرمتخصصین بازسازی می شود

برای تحول در شهر دهدشت نیازمند همکاری و همیاری مسئولان و شهروندان هستیم تا بتوانیم شهری شایسته شهروندان شریف دهدشت داشته باشیم و از نظرات تخصصی اهل فن در حوزه های مختلف شهری استقبال می کنیم.

شهردار دهدشت بیان کرد:برای میدان مرکزی شهر دهدشت در سه حوزه معماری ؛هنری و فرهنگی با نظر متخصصین اقداماتی در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم میدانی در خور شهروندان داشته باشیم .

شهردار دهدشت برای ساماندهی و بازسازی میدان مرکزی به عنوان  نماد شهر دهدشت وارد میدان شد.

به گزارش ساورزنیوز ؛باشروع به کار شهردار جدید دهدشت برنامه های وی در حوزه های مختلف شهری و با استفاده از صاحبنظران هر حوزه صورت تخصصی در دست اقدام و عملیاتی می باشد.

خسرو دیدار شهردار دهدشت به همراه جمعی از کارشناسان و‌متخصصین حوزه معماری و آب؛فضای سبز؛گرافیک و هنر؛فرهنگی بازدیدی از سه میدان شهری دهدشت داشتند.

 

شهردار دهدشت در بازدید از میدان مرکزی شهر دهدشت و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم این میدان به عنوان نماد و مرکزیت شهری در فضای شهری دهدشت گفت :مطالعات کارشناسان حوزه شهری نشان می دهد.

میدان مرکزی شهر باید به گونه ای باشد که یک فضای سرزنده و متنوع و جذاب در عین حال آسایش و آرامش شهروندان را فراهم کند.

دیدار افزود: با نگاهی به ترکیب جمعیتی میدان مرکزی شهر دهدشت و سایر میادین نشان می دهد که میدان مرکزی شهری مرکز همبستگی اجتماعی و فرهنگی و ارتباطات چهره به چهره می باشد.
خسرو دیدار با اشاره به میدان مرکزی دهدشت و لزوم توجه ویژه به آن گفت:بحث روشنایی و رنگ آمیزی و همچنین بازسازی و ایجاد فضای سبز متنوع در دستور کار می باشد.

شهردار دهدشت بیان کرد:برای میدان مرکزی شهر دهدشت در سه حوزه معماری ؛هنری و فرهنگی با نظر متخصصین اقداماتی در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم میدانی در خور شهروندان داشته باشیم .

 

وی با اشاره به دو میدان شهید شیرودی و کتابخانه دهدشت و اقدامات انجام گرفته و برنامه های در دست اقدام بیان کرد:رنگ آمیزی و بازسازی نیمکت ها؛روشنایی و بازسازی چمن در حال انجام است .

شهردار دهدشت بیان کرد:برای تحول در شهر دهدشت نیازمند همکاری و همیاری مسئولان و شهروندان هستیم تا بتوانیم شهری شایسته شهروندان شریف دهدشت داشته باشیم و از نظرات تخصصی اهل فن در حوزه های مختلف شهری استقبال می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو + چهار =