۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزان ابتدایی شهرستان بهمئی در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری   + جزئیات

قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزان ابتدایی شهرستان بهمئی در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از قهرمانی تیم فوتسال مقطع ابتدایی شهرستان بهمئی در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری خبر داد. مسعود فرح بخش با اعلام این خبر گفت: قهرمانی تیم فوتسال مقطع ابتدایی بهمئی در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری یک موفقیت بزرگی […]

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از قهرمانی تیم فوتسال مقطع ابتدایی شهرستان بهمئی در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری خبر داد.

مسعود فرح بخش با اعلام این خبر گفت: قهرمانی تیم فوتسال مقطع ابتدایی بهمئی در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری یک موفقیت بزرگی برای شهرستان و مجموعه آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: این مسابقات به میزبانی شهر یاسوج با شرکت تیم هایی از شهرستان های بویراحمد، دهدشت، گچساران، بهمئی، مارگون و چرام در دو گروه به صورت دوره ای برگزار گردید تیم بهمئی با مقابل تیم های گچساران و مارگون به مرحله حذفی رسید در مرحله حذفی با پیروزی مقابل چرام و در فینال با پیروزی دو بر صفر مقابل گچساران قهرمان این دوره از مسابقات شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پایان ضمن تقدیر از فرهنگیانی که در این مسیر تلاش نمودند گفت: این موفیقت یک موفیقت بزرگی برای مجموعه آموزش و پرورش بهمئی است که این اداره تا قهرمانی این تیم در مرحله های کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده + سه =