۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17634
  • 24 آوریل 2024 - 22:57
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ در بهمئی از زبان مسئول حراست اداره آموزش و پرورش بهمئی / هشدار جدی نسبت به هر گونه تخلف + جزئیات

آخرین جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ در بهمئی از زبان مسئول حراست اداره آموزش و پرورش بهمئی / هشدار جدی نسبت به هر گونه تخلف + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: مسئول حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از آمادگی کامل برای برگزاری کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اداره آموزش و پرورش بهمئی و تمام عوامل اجرایی در آماده باش کامل هستند. مهدی جهاندیده افزود: تمام عوامل اجرایی از افراد بسیار توانمند و شاخصی انتخاب شد و آنها کاملا […]

به گزارش سامان خوبی زاده: مسئول حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از آمادگی کامل برای برگزاری کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اداره آموزش و پرورش بهمئی و تمام عوامل اجرایی در آماده باش کامل هستند.

مهدی جهاندیده افزود: تمام عوامل اجرایی از افراد بسیار توانمند و شاخصی انتخاب شد و آنها کاملا توجیه هستند.

وی با اشاره به اینکه حوزه های امتحانی کنکور در بهمئی به آخرین مدل و بروز ترین تجهیزات نصب هستند گفت: راه تخلف به صفر رسیده است.

مسئول حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در مورد هر گونه تخلف هشدار داد و گفت: ما با هیچ کس تعارف نداریم و هر گونه تخلف را برابر قوانین برخورد خواهیم کرد.

جهاندیده با اشاره به اینکه هر گونه موارد مشکوک چه از طرف عوامل اجرایی و یا دانش آموزان تحت رصد است ادامه داد: امنیت دانش آموزان بر قرار است.

مسئول حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با بیان اینکه دانش آموزان در ساعات اولیه وارد حوزه آزمون شوند گفت: حتما کارت ملی و شناسنامه و کارت ورود به جلسه جهت شناسایی همراه داشته باشند.

جهاندیده با توصیه به دانش آموزان که از آوردن هر گونه وسایل اضافی به جد خودداری کنند گفت: دانش آموزان محترم از آوردن هر گونه وسایل اضافی همچون گوشی ، ساعت هوشمند ، ماشین حساب وووو به جد خودداری کنند.

وی در پایان از عوامل نیروی انتظامی ، دستگاه های اجرایی ، اورژانس ۱۱۵ ، شبکه بهداشت درخواست کمک کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × سه =