۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17596
  • 23 آوریل 2024 - 19:41
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ در بهمئی از زبان رئیس آموزش و پرورش بهمئی + جزئیات

جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ در بهمئی از زبان رئیس آموزش و پرورش بهمئی + جزئیات

به گزلرش سامان خوبی زاده: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از آمادگی کامل برای برگزاری کنکور ۱۴۰۳ خبر داد. مسعود فرح بخش با بیان اینکه کنکور اولویت مهم آموزش وپرورش هستندگفت: باید همه نیاز‌ها و کمبود‌ها شناسایی و مطرح شوند تا بتوانیم افق آینده را ترسیم کنیم. وی افزود: تمام ظرفیت‌های آموزش و […]

به گزلرش سامان خوبی زاده: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از آمادگی کامل برای برگزاری کنکور ۱۴۰۳ خبر داد.

مسعود فرح بخش با بیان اینکه کنکور اولویت مهم آموزش وپرورش هستندگفت: باید همه نیاز‌ها و کمبود‌ها شناسایی و مطرح شوند تا بتوانیم افق آینده را ترسیم کنیم.

وی افزود: تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش به کار گرفته شده، اما با توجه به شرایط ویژه به همکاری و تعامل دیگر نهاد‌ها نیاز است.

وی با اشاره به اینکه کنکور در بهمئی در امنیت و سلامت کامل برگزار میشود و راه تقلب به صفر رسیده است ادامه داد: حوزه های کنکوری بهمئی به آخرین و بروز ترین تجهیزات وصل هستند و دستورات لازم برای برگزار بهترین کنکور در سلامت و امنیت کامل داده شد.

فرح بخش گفت: ۶۰۳ داوطلب در رشته‌های مختلف در شهرستان بهمئی با هم به رقابت می کنند گفت: علوم انسانی دخترانه ۲۰۸ نفر پسرانه ۱۱۳ جمع کل ۳۲۱ و علوم تجربی دخترانه ۱۴۱ نفر و پسرانه ۹۵ نفر جمع کل ۲۳۶ نفر و ریاضی مختلط ۲۰نفر و زبان خارجه مختلط ۱۶نفر و هنر مختلط ۱۰ نفر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه کنکور در بهمئی همزمان با سراسر کشور در روز های پنج شنبه و جمعه برگزار میشود گفت: دانش آموزان محترم حتما منظم و در وقت اعلام شده در محل حاضر شوند.

وی در پایان از تمام دستگاه های اجرایی درخواست کمک کرد و افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت کنکور تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تلاش خواهند کرد تا آزمونی سالم و بدون مشکل در بهمئی برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

9 − 8 =