۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
دهدشت اماده برگزاری کامل کنکور سراسری

دهدشت اماده برگزاری کامل کنکور سراسری

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از آمادگی کامل برای برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش احسان تناسان: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از آمادگی کامل برای برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ خبر داد.

ریئس آموزش پرورش کهگیلویه بیان کردند،کنکورسراسری هم برای داوطلبان و هم برای شهرستان بسیار مهم وحیاتی است آموزش پرورش با کمک نهاده های دیگر سعی در برگزاری هرچه بهتر این آموز دارد

فریدون فاطمی زاده رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در خصوص کنکور سراسری ۱۴۰۳گفت: آزمون کنکور سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه ۶و ۷اردیبهشت  در ۵رشته انسانی، تجربی، ریاضی، هنر وزبان در ۱۸ حوزه برگزار می شود.

فاطمی زاده اظهار داشت: ۳۵۹۷ داوطلب در پنج گروه آزمایشی در دو نوبت صبح و عصر به رقابت می پردازند که ۲۱۲۵ نفر از دواطلبان دختر و ۱۴۷۲ نفر دیگر پسر هستند.

 در کنکور سراسری امسال در شهرستان کهگیلویه در رشته انسانی ۸۱۲  نفر خانم و ۵۵۰ نفر آقا ورشته تجربی ۸۰۱نفر مرد و۱۱۶۴نفر خانم، در رشته ریاضی ۷۸نفر مرد و ۲۴ نفرخانم در رشته هنر ۱۹ نفر مرد و ۵۹ نفر خانم ودر رشته زبان ۲۴ نفر مرد و ۶۶ نفر خانم در این آزمون باهم به رقابت می پردازند.

ریئس آموزش پرورش کهگیلویه بیان کردند: همه حوزه امتحانی در شهرستان به دوربین مدارس بسته مجهز هستند، و در هنگام ورود داوطلبین از سیگنال یاب و راکت جستجو بدنی استفاده میشوند تا کسی نتواند وسایل غیر مجاز باخودش داخل ببرد.

فریدون فاطمی زاده بیان کردند:باکمک امام جمعه شهر دهدشت برای رفاه هرچه بهتر دانش آموزان که برای کنکور سراسری  از شهر های دیشموک و قلعه ریئسی به شهردهدشت تشریف میاورند، میتواند شب قبل آزمون در خوابگاه های مخصوصی که برای آن ها در نظر گرفته شده است اسکان یابند.

خوابگاه پسرانه:مدرسه شهید رجایی- جنب اداره آموزش پرورش دهدشت

خوابگاه دخترانه: خوابگاه هجرت _نزدیک پارک جانبازان 

فاطمی زاده در ادامه گفت:داوطلبان  می توانند کارت ورود به جلسه خود را بر روی پایگاه سازمان سنجش مشاهده و پرینت بگیرند.

وی در پایان گفت:داوطلبان در صورت مشکل در کارت آزمون به حوزه رفع نقص در محل سنجش و امتحانات آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه مراجعه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش − 5 =