۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17655
  • 25 آوریل 2024 - 22:31
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری کنکور نوبت اول ۱۴۰۳ در بهمئی + جزئیات و تصاویر

برگزاری کنکور نوبت اول ۱۴۰۳ در بهمئی + جزئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده : رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: این کنکور در سلامت و امنیت کامل به بهترین نحو برگزار شد. مسعود فرح بخش گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم […]

به گزارش سامان خوبی زاده : رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: این کنکور در سلامت و امنیت کامل به بهترین نحو برگزار شد.

مسعود فرح بخش گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد و آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: حوزه های کنکوری بهمئی به آخرین و بروز ترین تجهیزات وصل هستند و دستورات لازم برای برگزار بهترین کنکور در سلامت و امنیت کامل داده شد.

فرح بخش در پایان با بیان اینکه کنکور علوم تجربی فردا جمعه ۷ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در شهرستان بهمئی برگزار میشود  گفت: ۶۰۳ داوطلب در رشته‌های مختلف در شهرستان بهمئی با هم به رقابت می کنند گفت: علوم انسانی دخترانه ۲۰۸ نفر، پسرانه ۱۱۳ و جمع کل ۳۲۱ نفر. و علوم تجربی دخترانه ۱۴۱ نفر و پسرانه ۹۵ نفر جمع کل ۲۳۶ نفر و ریاضی مختلط ۲۰ نفر و زبان خارجه مختلط ۱۶ نفر و هنر مختلط ۱۰ نفر است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نوزده − 19 =