۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17588
  • 23 آوریل 2024 - 18:57
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۳ + جزئیات

برگزاری اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۳ + جزئیات

ابه گزارش سامان خوبی زاده: اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۳ امروز صبح در سالن اجتماعات شبکه با حضور اکثریت اعضا و با محوریت بررسی وضعیت سلامت آب شرب شهرستان و پیگیری وضعيت بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (زئونوز) برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر ظفری زاده سرپرست […]

ابه گزارش سامان خوبی زاده: اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۳ امروز صبح در سالن اجتماعات شبکه با حضور اکثریت اعضا و با محوریت بررسی وضعیت سلامت آب شرب شهرستان و پیگیری وضعيت بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (زئونوز) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر ظفری زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان پس از طرح موضوعات فوق و صحبت پیرامون محورهای جلسه، به ارائه و بیان مشکلات شهرستان در بحث کیفیت و ایمنی آب شرب شهرستان و همچنین مشکلات شهرستان در موضوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام پرداخت و سپس سایر اعضای شرکت کننده در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند‌. و در پایان هم آقای محمدی فرماندار محترم شهرستان مطالب را جمع بندی و از همه اعضا درخواست شد مصوبات این جلسه را در سریعترین زمان ممکن به انجام برسانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هشت − 6 =