۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار

باندبازی سردسیری و گرمسیری باعث عقب ماندگی دیشموک

امام جمعه شهرستان کهگیلویه در خطبه‌های نماز جمعه از کم کاری راهداری در راه‌های روستایی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش  ساورز نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت، پرداخت زکات را به عنوان یکی از واجبات مهم در زندگی نامید و گفت: هر کجا خداوند توصیه به زکات می‌کند در کنار ستون دین «نماز» آورده است، نماز و زکات قرین همدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از عملیات غرور آفرین وعده صادق که توانستند جلوی موشک های سپاه سرافراز ما را بگیرند مانند همیشه روی آوردند به رسانه، گفت: اثبات ظهور قدرت و اراده ملت ایران مهم ترین مسئله بود، شلیک به سمت رژیم غاصب صهیونسیتی، شلیک به شیطان اکبر «آمریکا» است‌.

وحدانی فر به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: از نیروی انتظامی و طرح نور حمایت خواهیم کرد، اجازه نمی‌دهیم که هیمنه نیروی انتظامی شکسته شود، هم وطنان مسلمان به حکم شرع و غیر مسلمان به قانون موظف به رعایت حجاب هستند. وی اذعان کرد: حجاب از اصول اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی است که همه باید نسبت آن توجه ویژه ای داشته باشیم‌.

حجت‌الاسلام وحدانی فر فرا رسیدن روز معلم را یادآور شد و از آن به عنوان پایه ریز تمدن نوین نام برد و گفت: به تعبیر امام راحل جایگاه معلم جایگاه انبیاء است‌. خطیب جمعه دهدشت به نقش مهم معلم در تربیت جامعه اشاره کرد و گفت: دین و دنیای فرزندانی که در اختیارتان است در گرو کار و تلاش های شما است. وی بت بیان اینکه واجبات الهی، معارف و بذر دین را در قلب دانش آموزان خود بکارید، افزود: اگر معلم این کار را انجام دهد مانند حکاکی بر سنگ در قلب دانش آموز می‌ماند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه، گفت: مسئولان امر همه پیگیر هستند که اجلاسیه ای در شأن شهدا برگزار شود، حضور حماسی و انقلابی ما قدردانی از شهدا است. وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کم‌تر از شهادت نیست، گفت: نسبت به تبلیغ، حضور، پیگیری و دعوت عموم مردم تکلیف همه ما است، باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.وحدانی فر افزود: همه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۸ شب در دانشگاه آزاد دهدشت حضور میابیم برای تکریم و تجلیل از مقام شهدا، شهدایی که جان دادند تا امروز ما عزت داشته باشیم.

وی با انتقاد از مسئولان راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جاده های آنتنی و روستایی شهرستان کهگیلویه، گفت: تعلل در شما باعث می‌شود که کار به تأخیر بیافتد و باز به فصل برسیم و همچنان روستاهای ما مشکل داشته باشند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: آقایان مسئول اگر ما در جلسات خصوصی به شما می‌گوییم و در راهداری کهگیلویه و بویراحمد توجه ای نمی‌کنید به منزله این نیست که خبر نداریم که چه می‌کنید، نگذارید کار مردم معطل باند بازی و سردسیر و گرمسیر شود.

وی خاطرنشان کرد: برای یک بار مشکل جاده در روستاها الخصوص بخش دیشموک را حل کنید که این همه محرومیت دیشموک به رخ نظام کشیده نشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × سه =