۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام دعوت شورای هیئات مذهبی و مداحان شهرستان بهمئی از عموم مردم جهت شرکت در اجلاسیه شهدا + جزئیات

پیام دعوت شورای هیئات مذهبی و مداحان شهرستان بهمئی از عموم مردم جهت شرکت در اجلاسیه شهدا + جزئیات

شورای هیئات مذهبی و مداحان شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم مردم جهت شرکت در اجلاسیه شهدا دعوت کرد.   متن به شرح زیر است. شهیدان عزیز ایران سربلند، پرچمداران نهضت بزرگ معمار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره هستند که با خون خود بقاء این انقلاب بی‌بدیل را استمرار بخشیده و […]

شورای هیئات مذهبی و مداحان شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم مردم جهت شرکت در اجلاسیه شهدا دعوت کرد.

 

متن به شرح زیر است.

شهیدان عزیز ایران سربلند، پرچمداران نهضت بزرگ معمار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره هستند که با خون خود بقاء این انقلاب بی‌بدیل را استمرار بخشیده و با رشادت و جانفشانی خود خواب دشمنان این ملت را بدون تعبیر گذاشتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک وطن به اشغال متجاوزان درآمده و در راه امنیت و پاسداری از حرم جمهوری اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام مدال پر افتخار مدافعین حرم و حریم و امنیت بر سینه آویختند.

حیات این ملت مرهون غیرت جوان‌مردانی است که با لبیک به ندای رهبر و مولایشان جبهه های نبرد حق علیه باطل را با حضور خود آراستند و عاشورایی در راه حفظ دین و قرآن به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل نموده و راه سعادت را با بذل جان خود پیمودند و در جوار حق حیاتی جاودانه یافتند.

وی در این اطلاعیه ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای عزیز و سرافراز شهرستان بهمئی ، از عموم مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایتمدار بهمئی و دلدادگان به مکتب ایثار و شهادت دعوت کرده است در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز مدظله‌العالی مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، در مراسم کنگره ملی ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی که روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ شب در محوطه سپاه ناحیه بهمئی برگزار می‌گردد، حضوری پرشور، وحدت‌آفرین و دشمن‌ شکن داشته و بهجت‌ آفرینِ قلوب مشتاقان به شهدای عزیز این نظام مقتدر و مظلوم باشند.

 

شورای هیئات مذهبی و مداحان شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − 16 =