۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
آمادگی کامل سپاه و نیروی انتظامی در برگزار اجلاسیه ۱۲۸شهید بهمئی

آمادگی کامل سپاه و نیروی انتظامی در برگزار اجلاسیه ۱۲۸شهید بهمئی

به گزارش سامان خوبی زاده: نشست مشترک فرمانده سپاه پاسداران با فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان این یگان در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی به میزبانی سپاه بهمئی، برگزار شد سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: برای اجلاسیه شهدا وظیفه خادمی خود و مجموعه انتظامی […]

به گزارش سامان خوبی زاده: نشست مشترک فرمانده سپاه پاسداران با فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان این یگان در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی به میزبانی سپاه بهمئی، برگزار شد

سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: برای اجلاسیه شهدا وظیفه خادمی خود و مجموعه انتظامی شهرستان را در حد توان انجام می‌دهیم چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم و در این اجلاسیه در اصل شهدا میزبان و ما به نوعی مهمان آنان هستیم.

وی افزود: سعی و تلاشمان این است که در راه خدمتگزاری، ارایه خدمت، جانفشانی و آنچه که می توانیم در حوزه ارتقای امنیت مردم، ارایه دهیم.

سرهنگ جمشیدی در پایان با تاکید بر اینکه افتخار پلیس، خدمت بی منت به مردم بدون هیچ دیدگاه طبقاتی است،‌گفت: همه ما در یگان‌های مختلف نیروی انتظامی شهرستان بهمئی آمادگی کامل خود را در بحث امنیت این اجلاسیه اعلام می داریم و مردم باید از نعمت امنیت برخوردار شوند از این‌رو اگر کسی بخواهد آسایش و آرامش این رویداد بزرگ فرهنگی را از مردم سلب کند،‌ با برخورد قاطع و مطابق قانون پلیس مواجه خواهد شد.

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه بهمئی در این نشست، گفت: اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان که روز چهارشنبه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد فرصتی است تا همکاری‌های بین ناجا و سپاه در جهت حفظ و ترویج یاد و نام شهدا دوچندان شود و بیش از گذشته صورت گیرد.

غلامی‌نژاد با اشاره به اینکه این اجلاسیه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود، افزود: سپاه بهمئی آمادگی دارد تا میزبان خوبی برای مردمی که به مهمانی شهدا می‌آیند باشد.

فرمانده سپاه بهمئی همچنین به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت مراسم و یادواره‌های شهدا اشاره و اظهار کرد: تأمین امنیت این‌گونه مراسم‌ توسط نیروی انتظامی می‌تواند در باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم موثر باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 − 10 =