۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16202
  • 20 مارس 2024 - 23:19
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
بهمئی آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

بهمئی آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

به گزارش سامان خوبی زاده: مدیر اداره میراث و فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی در تشریح میزان آمادگی شهرستان بهمئی در پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهار داشت: شهرستان بهمئی با توجه به جاذبه‌ های تاریخی متعدد و بقاع متبرکه شاخص هرساله میزبان گردشگران و مسافران نوروزی قابل‌توجهی است. مجتبی صلاحی نژاد افزود: جلساتی […]

به گزارش سامان خوبی زاده: مدیر اداره میراث و فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی در تشریح میزان آمادگی شهرستان بهمئی در پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهار داشت: شهرستان بهمئی با توجه به جاذبه‌ های تاریخی متعدد و بقاع متبرکه شاخص هرساله میزبان گردشگران و مسافران نوروزی قابل‌توجهی است.

مجتبی صلاحی نژاد افزود: جلساتی در راستای تشریح وظایف خدمات سفر در فرمانداری شهرستان بهمئی، تشکیل و احکام کمیته‌ها صادرشده و تمامی دستگاه‌های شهرستان بهمئی آمادگی میزبانی از مسافران و زائران نوروزی را خواهند داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بهمئی در ادامه گفت: شهرستان بهمئی با توجه به دسترسی مناسب، نزدیکی موقعیت مناسب جغرافیایی در سطح استان استان خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همواره یکی از اهداف گردشگران نوروزی استان محسوب می‌شود.

صلاحی نژاد با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با فراهم کردن شرایط میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم تصریح کرد: اغلب آثار تاریخی و جاذبه‌های شاخص بهمئی از جمله تنگ سروک . تنگ ماغر . برم الوان . حاشیه رودخانه مارون و منطقه رودتلخی . امامزادگان سید اسدالله و سید ابراهیم . امامزاده بابااحمد . قلعه نادر و.‌… هر روز آماده پذیرش و پذیرایی از گردشگران خواهند بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بهمئی در پایان خاطرنشان کرد: آثار تاریخی جهت پذیرایی از گردشگران آماده‌سازی شده و نواقص برطرف شده است و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

صلاحی نژاد در پایان با توصیه از گردشگران خواست تا در ماه مبارک رمضان حرمت شکنی نکنند گفت:  از همراهی و زحمات مدیر کل محترم میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان ، امام جمعه و فرماندار و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از گردشگری شهرستان تقدیر و تشکر میکنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − هفت =