۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16194
  • 20 مارس 2024 - 19:08
  • 515 بازدید
  • ارسال توسط :
خبر بسیار خوش رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی به مردم + جزئیات

خبر بسیار خوش رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی به مردم + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی صحت و سلامتی افزود: خبر خوشی برجا مانده از سال ۱۴۰۲ برای مردم بهمئی اعلام کرد و از رانندگان خواست با عمل به توصیه‌های پلیس، این خوشی را بار دیگر به همشهریان هدیه کنند. سروان […]

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی صحت و سلامتی افزود: خبر خوشی برجا مانده از سال ۱۴۰۲ برای مردم بهمئی اعلام کرد و از رانندگان خواست با عمل به توصیه‌های پلیس، این خوشی را بار دیگر به همشهریان هدیه کنند.

سروان مهران رضا پور گفت: سال ۱۴۰۲ سالی  بدون فوتی ناشی از تصادفات رانندگی را پشت سر گذاشتیم و امیداوریم در سال ۱۴۰۳ همچون سال گذشته باشد‌.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است.

رضا پور افزود: امیدواریم که امسال هم بتوانیم باتلاش مضاعف و همراهی مردم و رانندگان عزیز همانند سال گذشته سالی بدون فوتی ناشی از تصادفات رانندگی را پشت سر بگذاریم.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درصد زیادی از تصادفات به مربوط رانندگانی است که قوانیین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند و تخلفاتی مثل سرعت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، خستگی وخواب آلودگی، تلفن همراه، سبقت غیرمجاز و عدم استفاده از کلاه ایمنی خصوصاً در ایام نوروز باعث به وقوع پیوستن این تصادفات شده لذا خواهشی که از رانندگان عزیز داریم اینکه با خادمان خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را بعمل آورده و از تخلغات حادثه ساز جدا پرهیز نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه + یازده =