۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16212
  • 21 مارس 2024 - 11:36
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
بقاع متبرکه شهرستان بهمئی آماده پذیرش و خدمتگذارای به زائران و گردشگران نوروزی هستند + جزئیات

بقاع متبرکه شهرستان بهمئی آماده پذیرش و خدمتگذارای به زائران و گردشگران نوروزی هستند + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی از آمادگی ۹ امامزاده واقع در نقاط مختلف این شهرستان جهت ارائه خدمات به زائران و گردشگران نوروزی خبر داد. عبدالمحمد نمازی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه معنویت ،روزه ،عبادت و نزول قرآن کریم و همزمانی این ماه مبارک با […]

به گزارش سامان خوبی زاده: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی از آمادگی ۹ امامزاده واقع در نقاط مختلف این شهرستان جهت ارائه خدمات به زائران و گردشگران نوروزی خبر داد.

عبدالمحمد نمازی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه معنویت ،روزه ،عبادت و نزول قرآن کریم و همزمانی این ماه مبارک با عید نوروز و بهار طبیعت ،هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و زائران از سراسر نقاط مختلف استان و استانهای همجوار به مقصد امامزادگان شهرستان سفر می کنند که بایست این اداره با همکاری هیأت امنا های بقاع متبرکه و دستگاههای اجرایی به این عزیزان خدماتی ارایه نماید.

وی ادامه داد: لذا در بقاع متبرکه شهرستان از جمله ۴امامزاده در حوزه روتلخی شامل امامزادگان سیدجمال الدین کفشکنان،سید نجم الدین بلوط حصار ،سید احمد باغملکی،سید عسکر برزیان و نیز در بخش مرکزی امامزادگان بابا احمد و سید عبدصالح سیاه شیر ،همچنین امامزاده عبدالله تنگ ماغر،ابراهیم و اسدالله علیهم السلام منیزور و نیز امامزاده بی بی زینب بنه پیر آمادگی نسبتا خوبی برای رفاه زائران در نظر گرفته شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی افزود مهم ترین امامزادگان برای اسکان و برنامه های فرهنگی مذهبی و به اصطلاح اجرای طرح آرامش بهاری امامزادگان ابراهیم و اسدالله منیزور هستند که دارای سوئیت های اسکان،آشپزخانه،زائرسرا،سرویس های بهداشتی مناسب،مغازه،همچنین برنامه های فرهنگی از قبیل اقامه نماز،پاسخ به مسائل شرعی،قرائت قرآن،دعاخوانی،مشاوره وقف و غرفه ای برای سرگرمی کودکان و نوجوانان می باشد.

وی از کمبود برخی امکانات در این بقاع متبرکه از قبیل عدم گازرسانی ،جاده نامناسب ،عدم پوشش دهی آنتن موبایل انتقاد کرد و از مسولان مربوطه خواست این امکانات را برای زائران و گردشگران فراهم نمایند.

توصیه دیگر این مسول به گردشگران و زائران رعایت حجاب اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری می باشد نمازی در پایان گفت طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از ۲۷اسفند۴۰۲شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × چهار =