۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4311
  • 26 آوریل 2023 - 23:59
  • 661 بازدید
  • ارسال توسط :
گشت مشترک بازار شهرستان بهمئی و بازداشت دو نفر از متخلفان بازاری در حین بازرسی /  تقدیر و تشکر اعضای ستاد تنظیم بازار از اقدام فوری دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی بهمئی + جزئیات و تصاویر 

گشت مشترک بازار شهرستان بهمئی و بازداشت دو نفر از متخلفان بازاری در حین بازرسی /  تقدیر و تشکر اعضای ستاد تنظیم بازار از اقدام فوری دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی بهمئی + جزئیات و تصاویر 

به گزارش ساورزنیوز : با حضور بازرسان جهاد کشاورزی ، اداره صمت ، دامپزشکی ، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، بسیج اصناف و نیروی محترم انتظامی گشت مشترک انجام گرفت . مهندس اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت ؛ امروز چهارشنبه ۶م فروردین با حضور اعضای محترم ستاد تنظیم بازار از واحدهای […]

به گزارش ساورزنیوز : با حضور بازرسان جهاد کشاورزی ، اداره صمت ، دامپزشکی ، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، بسیج اصناف و نیروی محترم انتظامی گشت مشترک انجام گرفت .

مهندس اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت ؛ امروز چهارشنبه ۶م فروردین با حضور اعضای محترم ستاد تنظیم بازار از واحدهای صنفی مختلف بازار بخصوص نانوایی ها و قصابی ها بازرسی صورت گرفته که در نتیجه این بازرسی ها برای ۴ واحد تشکیل پرونده شده و برای اجرای حکم به تعزیرات ارجاع داده شد .

زکی نژاد در ادامه بیان داشت ؛ در این بازرسی ها برای دو واحد نانوایی که تخلف آنها محرز بوده تشکیل پرونده شده که برخورد نامناسب و بی حرمتی به بازرسان را از سوی آنها در پی داشته که در اسرع وقت با همکاری دادستان محترم و پرسنل محترم نیروی انتظامی این متخلفان بازداشت شده و برای آنها تشکیل پرونده شد .

 

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی گفت: طی گشت های مشترک نظارت و بازرسی که عصر امروز در بازار شهر لیکک به عمل آمد، حدود ۷۰ درصد مغازه داران فاقد فاکتور و عدم درج قیمت بر روی کالا می باشند و همین امر ، عامل اصلی چندگانگی قیمت در بازار شهر لیکک است.

مهندس فرزاد دموری در ادامه گفت: بیشترین موردی را که درحال حاضر صمت درحال رسد کردن آن است بحث قیمت گذاری کالا های مغازه داران است و با متخلفین به جد برخورد خواهیم کرد.

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی در خصوص تخلف نانوایی ها گفت :وزن چانه و وزن نان واقعا بسیار ضعیف است و این کم فروشی است و در همین راستا ۲نفر از متخلفین را با نصب پارچه در جلوی نانوایی مربوطه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

اعضای تنظیم بازار شهرستان بهمئی اظهار داشتند: از حمایت ها و همکاری صمیمانه دادستان محترم و فرماندهی محترم نیروی انتظامی و پرسنل خدوم آنها با مجموعه ستاد تنظیم بازار قدردانی و تشکر فراوان داریم  .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هجده − دو =