۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4499
  • 03 می 2023 - 0:18
  • 353 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بمناسبت روز معلم + جزئیات

نشست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بمناسبت روز معلم + جزئیات

به گزارش ساورزنیوز: نشست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با فرحبخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بمناسبت روز گرامیداشت مقام شامخ، والا و ارزشمند معلم برگزار شد. رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهمئی که به مناسبت روز معلم با رئیس، معاونین و کارشناسان آموزشی این اداره دیدار کردند یاد […]

به گزارش ساورزنیوز: نشست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با فرحبخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بمناسبت روز گرامیداشت مقام شامخ، والا و ارزشمند معلم برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهمئی که به مناسبت روز معلم با رئیس، معاونین و کارشناسان آموزشی این اداره دیدار کردند یاد و خاطر معلم شهید استاد مطهری را گرامی داشتند و با تشریح اقدامات آموزشی این مرکز در راستای دوره های آموزشی و مهارتی با حوزه کاردانش و فنی و حرفه ای آموزش و پرورش خواستار برنامه ریزی منسجم تر و دقیق تر شدند.

هادی منصوری افزود: با اشاره به اهمیت موضوع راهنمایی و مشاوره در مدارس جهت سهولت و دقت نظر دانش آموزان در زمینه انتخاب رشته و آگاهی از استعداد و پتانسیل های مرکز فنی و حرفه ای بهمئی خواستار بازدید و ارائه مشاوره های لازم به دانش آموزان گردید.

 

در این دیدار مسعود فرحبخش رئیس اداره آموزش و پرورش از نقش آموزش های مهارتی در توسعه اشتغال و رفع معضل بیکاری در منطقه یاد کردند و به ترویج آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای اشاره کردند.

 

در این دیدار کارشناس آموزشگاه آزاد مرکز خواستار دیده شدن ظرفیت آموزشگاه های آزاد در جهت عقد تفاهم نامه ها و قراردادهای آموزشی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده + 18 =