۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 5694
  • 31 می 2023 - 1:46
  • 279 بازدید
  • ارسال توسط :
معرفی شخصیت امام رضا(ع)برای جهانیان خصوصانسل جوان امری ضروری است/بدون شناخت و معرفت لازم از مسیر حق خارج می شویم
خطیب جمعه چرام:

معرفی شخصیت امام رضا(ع)برای جهانیان خصوصانسل جوان امری ضروری است/بدون شناخت و معرفت لازم از مسیر حق خارج می شویم

به گزارش ساورزنیوز؛حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در این برنامه ضمن تبریک میلاد شمس الشموس حضرت امام رضا(ع) گفت:امام رضا(ع) از شخصیت های تاثیرگذار تاریخ اسلام است و باید تلاش کرد تا این شخصیت بزرگوار به جهانیان بیشتر معرفی شود. وی افزود: شخصیت و سیره این بزرگوار تاثیر بسیاری بر زندگی اجتماعی انسانها داشته […]

به گزارش ساورزنیوز؛حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در این برنامه ضمن تبریک میلاد شمس الشموس حضرت امام رضا(ع) گفت:امام رضا(ع) از شخصیت های تاثیرگذار تاریخ اسلام است و باید تلاش کرد تا این شخصیت بزرگوار به جهانیان بیشتر معرفی شود.

وی افزود: شخصیت و سیره این بزرگوار تاثیر بسیاری بر زندگی اجتماعی انسانها داشته است از همین رو، برای معرفی بهتر این امام همام، به خصوص به نسل جوان، لزوم کارهای تحقیقاتی و پژوهش به وفور احساس می شود.

امام جمعه چرام با بیان اینکه ما باید معرفت و شناخت خود نسبت به اهل بیت(ع) را افزایش دهیم افزود: بدون شناخت و معرفت لازم از مسیر حق خارج می شویم. امر اهل بیت علومی است که برای ما به جا گذاشته اند یعنی واجبات، محرمات الهی، نماز اول وقت، حجاب، حیا، عفت و آنچه خداوند حلال و حرام کرده است.

در این جشن برنامه های مختلفی شامل مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقه و شعر خوانی اجرا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × 5 =