۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4457
  • 02 می 2023 - 21:09
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
غبار روبی گلزار شهدای شهرستان بهمئی به مناسبت آغاز هفته معلم + جزئیات

غبار روبی گلزار شهدای شهرستان بهمئی به مناسبت آغاز هفته معلم + جزئیات

به گزارش ساورزنیوز ؛ به مناسبت اولین روز از هفته معلم و با حضور فرماندار شهرستان بهمئی و مدیر اداره آموزش و پرورش  و مسئولان مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان بهمئی برگزار شد. فرماندار شهرستان بهمئی در مراسم غبار روبی گلزار شهدای بهمئی ، با اهدای فاتحه و گل به مقام شامخ […]

به گزارش ساورزنیوز ؛ به مناسبت اولین روز از هفته معلم و با حضور فرماندار شهرستان بهمئی و مدیر اداره آموزش و پرورش  و مسئولان مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان بهمئی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی در مراسم غبار روبی گلزار شهدای بهمئی ، با اهدای فاتحه و گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده ، و با اشاره به اینکه، امروز ما با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر شهید مرتضی مطهری ، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) تجدید پیمان کردیم و بر حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دوران های مختلف تاکید می کنیم گفت : خوشبختانه به یمن فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی جامعه فرهنگی، موفقیت های مختلفی در حوزه های گوناگون در شهرستان بهمئی کسب شد.

 

علی محمدی بر توجه هر چه بیشتر به موضوع و مبحث آموزش در سطح شهرستان ، تامین زیرساخت ها، حمایت از نخبگان و دانش آموزان و فرهنگیان ممتاز ، لزوم توجه به آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود : به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمات ارزنده ای در این دوران ارائه شده، که می طلبد این خدمات بیشتر و بهتر از گذشته تداوم داشته باشد، تا شاهد شکوفایی ایران اسلامی باشیم.

 

وی همچنین بر مشارکت نهادها و دستگاههای مختلف در راستای توجه هر چه بیشتر به پرورش و آموزش تاکید کرد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با تبریک هفته معلم و تسلیت شهادت متفکر بزرگ جهان اسلام آیت الله شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری گلی از بوستان امام خمینی بوده که عمر خود را در جهت تقویت پایه‌های فرهنگی و دینی جامعه صرف کرد.

 

مسعود فرحبخش تصریح کرد: نامگذاری روز شهادت این بزرگ مرد تاریخ جامعه فرهنگی کشور را برای حضور در فعالیت‌های علمی و آموزشی مصمم تر کرده و زمینه رشد علمی و فرهنگی جامعه را مهیا ساخته است.

 

وی افزود: شهرستان بهمئی در راستای ادای دین به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی قریب به ۱۲۶ شهید را تقدیم کرده که از این تعداد ۱۵ شهید فرهنگی و ۳۶ شهید دانش‌آموز هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + 6 =