۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16259
  • 25 مارس 2024 - 0:02
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
بهمئی / با سامانه تلفنی ۱۹۷ بیشتر آشنا شویم + جزئیات

بهمئی / با سامانه تلفنی ۱۹۷ بیشتر آشنا شویم + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس بازرسی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به سامانه ۱۹۷  اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی، نظارت مردم بر سازمان ها و دستگاه های اجرایی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است بر همین اساس سامانه ۱۹۷ آماده دریافت تماس تلفنی با پیشنهاد، تقدیر، انتقاد و یا شکایت […]

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس بازرسی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به سامانه ۱۹۷  اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی، نظارت مردم بر سازمان ها و دستگاه های اجرایی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است بر همین اساس سامانه ۱۹۷ آماده دریافت تماس تلفنی با پیشنهاد، تقدیر، انتقاد و یا شکایت شهروندان در مورد عملکرد پلیس است.

سرگرد علی عسکر جهاندیده گفت: سامانه ۱۹۷ در راستای نظارت مردم بر عملکرد پلیس و پاسخگویی پلیس به مطالبات به حق شهروندان است.

وی عنوان کرد: این سامانه هم اکنون به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت تماس های مردمی و ثبت پیام های آنها در قالب پیشنهاد، تقدیر ، انتقاد و یا شکایت از عملکرد بخش های مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان و کارکنان است و ابزاری است تا مردم بتوانند نظرات، پیشنهادها و مشکلات خود را به طور مستقیم با فرمانده انتظامی شهرستان و سایر مدیران این فرماندهی در میان بگذارند.

رئیس بازرسی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی اضافه کرد: پیام های مردمی به صورت مستقیم در اختیار فرمانده انتظامی شهرستان و مدیران این فرماندهی قرار گرفته و دستورات لازم در خصوص آنها صادر میشود.

جهاندیده در پایان از تماس های مردمی در خصوص تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی بهمئی خبر داد و گفت: تقدیرات مردم از عملکرد فرمانده انتظامی بهمئی در سطح استان زبان زد است‌.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هجده + سیزده =