۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 10482
  • 19 اکتبر 2023 - 10:14
  • 292 بازدید
  • ارسال توسط :
چرا باید کهگیلویه ،چرام و بهمئی اداره امور عشایر داشته باشد؟چرا این ادارات جمع اوری نمی شود ؟
یادداشت ازجلال محمدی کارشناش جهادکشاورزی؛

چرا باید کهگیلویه ،چرام و بهمئی اداره امور عشایر داشته باشد؟چرا این ادارات جمع اوری نمی شود ؟

اگر این چهار شهرستان عشایر ندارند !چرا سرمایه کشور باید حیف و میل شود و این دستگاههای طویل و عریض با این همه ماشین الات سنگین ،پنل خورشیدی ،توزیع نهاده و.... جمع اوری نمی شود.

شهرستانهای چهارگانه دارای بیشترین تعداد عشایر می باشند و با توجه به فصل سرما اکثر عشایر به مناطق گرمسیر کوچ می کنند.به طوری که بر طبق اظهارات نمایندگی عشایر شهرستان چرام ماهیانه ۱۷۰۰کیسه آرد در بین عشایر توزیع می شود.

اما سول این هست؟

چرا برای فرزندان این چهار شهرستان در آزمون استخدامی آموزش و پروش که ۱۸نفر استان نیاز داشت سهمیه بومی عشایر لحاظ نشد؟به طوری که ۴۰نمره از این عزیران کسر کردند.

اگر این چهار شهرستان عشایر ندارند !چرا سرمایه کشور باید حیف و میل شود و این دستگاههای طویل و عریض با این همه ماشین الات سنگین ،پنل خورشیدی ،توزیع نهاده و…. جمع اوری نمی شود.

اگر هم عشایر دارد چرا باید حق فرزندان این چهار شهرستان ضایع شود .حداقل نمره قبولی ۱۳۰هست مگه ۴۰نمره کم هست .عده ای در همان بار اول رد شدند چون حداقل نمره حد نصاب جهت دعوت به مصاحبه کسب نکردند . عده ای دیگری که حد نصاب دریافت کردند هم در مصاحبه ۴۰نمره را نداشته اند.مشخص هست که فرزندان این چهارشهرستان توان رقابت با این عزیزان را ندارند.

در شرایطی که همه ما خود را عادل و در دفاع از حق قیام می کنیم انتظار هست مسئولین ،نماینده محترم چهار شهرستان در مجلس پیگیر حق ضایع شده این عزیزان باشد.

واقعا در این قضیه به شرکت کنندگان در این آزمون ظلم شده است .

البته ما بخیل نیستیم خوب هر فردی قبول شود از بیکاری از این استان کاسته شد و غرضی نسبت به گچساران یا بویراحمد نداریم صحبت ما دفاع از حق و عدالت هست یا این ادارت تعطیل شود و یا در این آزمون تجدید نظر شود.

جلال محمدی دم طسوج

کارشناس جههدکشاورزی شهرستان چرام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × 4 =