۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام تبریک رئیس شورای بخش ممبی به مناسبت سالروز تاسیس روز شورا + جزئیات

پیام تبریک رئیس شورای بخش ممبی به مناسبت سالروز تاسیس روز شورا + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: علی سیناوالی اصل رئیس شورای بخش ممبی طی پیامی نهم اردیبهشت،روز شوراها را تبریک گفت. بسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وأَمرُهُم شورىٰ بَینَهُم شوراهای اسلامی به عنوان نهادی مردمی، زبان گویای آنان در کنار مسئولان محسوب شده و یقیناً خدمت بی منت به ملّت مکتبی و همیشه در صحنه، از مهم […]

به گزارش سامان خوبی زاده: علی سیناوالی اصل رئیس شورای بخش ممبی طی پیامی نهم اردیبهشت،روز شوراها را تبریک گفت.

بسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وأَمرُهُم شورىٰ بَینَهُم

شوراهای اسلامی به عنوان نهادی مردمی، زبان گویای آنان در کنار مسئولان محسوب شده و یقیناً خدمت بی منت به ملّت مکتبی و همیشه در صحنه، از مهم ترین وظایف کسانی است که با رأی و اعتماد مردم در چنین جایگاهی انجام وظیفه می نمایند.

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در تعالی زندگی اجتماعی، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به این امر مقدس جایگاه ویژه ای بخشیده و بر اهمیّت آن تأکید نموده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

با احترام فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی را به اعضاء شوراهای اسلامی شهر و بخش ممبی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق آنها در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف ممبی را از درگاه خداوند قادر متعال خواستاریم.

 

وسلام علیکم ورحمت الله و برکاته

علی سیناوالی اصل،رئیس شورای اسلامی بخش ممبی

نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − 2 =