۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16883
  • 04 آوریل 2024 - 2:22
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام دعوت مسئول بسیج ادارات و کارمندان شهرستان بهمئی از مردم انقلابی شهرستان بهمئی برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس + جزئیات

پیام دعوت مسئول بسیج ادارات و کارمندان شهرستان بهمئی از مردم انقلابی شهرستان بهمئی برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده:  سرگرد پاسدار جهانگیرآشنا مسئول بسیج ادارات و کارمندان شهرستان بهمئی با دعوت از مردم انقلابی شهرستان بهمئی برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، انتفاضه فلسطین و پایان حیات این رژیم جعلی و سست صهیونیستی دعوت کرد. در پیام بسیج ادارات آمده است: این رژیم پوشالی و […]

به گزارش سامان خوبی زاده:  سرگرد پاسدار جهانگیرآشنا مسئول بسیج ادارات و کارمندان شهرستان بهمئی با دعوت از مردم انقلابی شهرستان بهمئی برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، انتفاضه فلسطین و پایان حیات این رژیم جعلی و سست صهیونیستی دعوت کرد.

در پیام بسیج ادارات آمده است: این رژیم پوشالی و مستاصل شده در جنگ نابرابر، قریب به هفت ماهه خود اوج ذلالت،درماندگی و تهی بودن خود را در مقابل مردم مظلوم غزه نشان داد به نحوی که قدرت‌های رسانه‌ای پشتیبان این رژیم منحوس نتوانست، خباثت‌های ظالمانه را سرپوش گذارد.

در این پیام تاکید شده است: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد، اراده الهی می‌تواند معادلات شیطانی هر قدرتی را برهم زند و هیمنه آنانی که سال‌ها مدعی شکست ناپذیری را سر می‌دادند، را بشکند.

در این اطلاعیه با اشاره به علت چرایی اهمیت این روز آمده است: اکنون نیز بعد از گذشت هفت دهه از ایستادگی ملت مظلوم فلسطین و رسوایی چهره درنده رژیم صهیونیستی در افکار عمومی دنیا، روحیه و استقامت در دل مردم شجاع فلسطین چندین برابر شده و ضعف و استیصال را در رژیم غاصب صهیونیستی را به رخ جهانیان کشانده است.

بسیج ادارات و کارمندان در ادامه این اطلاعیه آورده است: مردم انقلابی و آزادی خواه ایران اسلامی به ویژه امت شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بهمئی در همه برهه‌ها ثابت کرده‌اند که در دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم مصداق آیه «فاستقم کما امرت» بوده‌اند و در مقابل این جنایت‌های وحشیانه این رژیم پوشالی از مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

سرگرد پاسدار جهانگیرآشنا

مسئول بسیج ادارات و کارمندان شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

6 − دو =