۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 6112
  • 23 ژوئن 2023 - 12:07
  • 290 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : کریم سبزی پور
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه

  مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری ساورز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، ریحان بهادر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکترشهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه […]

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری ساورز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، ریحان بهادر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکترشهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معمار کبیر دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران و شهدای عزیز هفتم تیر و ادای احترام به شهدای قوه قضائیه، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به تمامی تلاشگران خدوم قوه قصائیه و خانواده‌های آنان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آنان توفیق روز افزون مسألت دارم.

من الله التوفیق
ریحان بهادر ، مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده − چهار =