۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17362
  • 17 آوریل 2024 - 12:43
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار سردار آبداری و سرهنگ جمشیدی با فرمانده پدافند هوایی شهرستان بهبهان _ بهمئی به مناسبت روز ارتش + جزئیات

دیدار سردار آبداری و سرهنگ جمشیدی با فرمانده پدافند هوایی شهرستان بهبهان _ بهمئی به مناسبت روز ارتش + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: سردار نوشاد آبداری  فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان و سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با فرمانده پدافند هوایی شهرستان بهبهان _ بهمئی به مناسبت روز ارتش دیدار و گفت وگو کردند. فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان در این نشست با تبریک روز ارتش گفت: […]

به گزارش سامان خوبی زاده: سردار نوشاد آبداری  فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان و سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با فرمانده پدافند هوایی شهرستان بهبهان _ بهمئی به مناسبت روز ارتش دیدار و گفت وگو کردند.

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان در این نشست با تبریک روز ارتش گفت: بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، چونان خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوه مند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرور آفرین و ارزشمند “ارتش حزب اللّه” و “ارتش متدِین “از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری و فرمانده معظّم کل قوا( مدظله العالی) گردیدند.

سردار نوشاد آبداری افزود: امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند با تمام وجود در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی هم در این نشست با تبریک روز ارتش گفت: طبق گفته امام خمینی (ره): «این ارتش، ارتش اسلام است و ارتش اسلام احترام دارد و کسی حق ندارد این احترام را از آن‌ها سلب کند.»

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: نام‌گذاری بیست‌ونهم فروردین‌ماه به نام روز ارتش از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، نشان پرافتخاری بر سینه آحاد ارتشیان غیوری است که در این رهگذر به فرمان امام راحل (ره)، با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی برگ‌های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.

وی ادامه داد: وجود خصوصیاتی نظیر تدین، پایبندی به ارزش‌ها، مردمی بودن، برخورداری از روحیه جهادی، خودباوری و انقلابی‌گری، تابع محض ولایت بودن، خوداتکایی، عشق به میهن، اسلام، قرآن و انجام خدمت خالصانه و صادقانه به محرومان جامعه، ارتش جمهوری اسلامی ایران را با سایر ارتش‌های دنیا متمایز ساخته و امروز این نیروی مسلح نه تنها نزد مردم ایران بلکه در بین ملت‌های مظلوم و مستضعف منطقه و جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان بیان کرد: امروز ملت بزرگ ایران بخش مهمی از استقلال، آزادی، سربلندی، سرافرازی و عزت و امنیت مرزهای خود را مدیون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های دلاورمردان ارتش است؛ ارتشی که سال‌ها است دست در دستِ آزادی پیش می‌رود و از خنکای تلاش او، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می‌وزد. روز ارتش فرصت مغتنمی برای تجلیل از رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

 

فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهرستان بهبهان_بهمئی ضمن تشکر از حضور فرمانده تیپ امام حسن مجتبی و فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و مجموعه همکاران گفت: به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» ۲۹ فروردین یادآور حماسه‌آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف نگری و درایت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری شد.

سرهنگ کاظم بابایی افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه‌های مهم، تاریخ‌ساز شد.

وی در پایان از آمادگی کامل این فرماندهی و تعامل با مجموعه سپاه و نیروی انتظامی خبر داد و از حضور آن مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

 

خبرنگار : سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × یک =