۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13503
  • 04 فوریه 2024 - 0:09
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جلسه شورای اسلامی شهرستان بهبهان / شجاعی : شورای های شهر و روستا خدمات خود را برای مردم بازگو کنید + جزئیات

برگزاری جلسه شورای اسلامی شهرستان بهبهان / شجاعی : شورای های شهر و روستا خدمات خود را برای مردم بازگو کنید + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده از بهبهان: جلسه شورای اسلامی شهرستان بهبهان با حضور روسای شورای اسلامی بخش ها با حضور رئیس شورای شهرستان بهبهان برگزار شد. در این جلسه ابتدا مهدی شجاعی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت؛ اهمیت انتخابات نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اسفندماه را مورد […]

به گزارش سامان خوبی زاده از بهبهان: جلسه شورای اسلامی شهرستان بهبهان با حضور روسای شورای اسلامی بخش ها با حضور رئیس شورای شهرستان بهبهان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مهدی شجاعی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت؛ اهمیت انتخابات نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اسفندماه را مورد تاکید قرار دادند و ضرورت مشارکت پرشور مردم شریف شهرستان را برای انتخابی با پشتوانه حداکثری خواستار شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: از جمله وظایف شوراهای شهر و روستا ارائه گزارش عملکرد برای عموم شهروندان است که در این زمینه روسای محترم شوراهای شهر و بخش می بایست مطابق قانون تفریغ بودجه را برای عموم شهروندان اعلام نمایند تا مردم از اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.

 

در ادامه این نشست دستور کار جلسه با محوریت تعرفه عوارض و بهای خدمات بخش های شهرستان مطابق بخشنامه اعلامی وزارت کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که بعد از استماع نقطه نظرات اعضای حاضر در جلسه مصوب گردید؛ نماینده محترم شورای اسلامی شهرستان در هیئت تطبیق موارد مرتبط با تعرفه عوارض و بهای خدمات بخش ها را در بازه زمانی مناسب به روسای شورای اسلامی بخش های شهرستان جهت بهره برداری بهتر اعلام نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × 1 =