۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13541
  • 07 فوریه 2024 - 19:31
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه و مسئولان بهمئی پای درد دل های دانش آموزان دبیرستان شهید ستمی نشستند + جزئیات

امام جمعه و مسئولان بهمئی پای درد دل های دانش آموزان دبیرستان شهید ستمی نشستند + جزئیات

سامان خوبی زاده از بهمئی: تریبون انقلاب به مناسبت دهه فجر در دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی با حضور امام جمعه و مسئولان برگزار شد. امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: دهه مبارک فجر فرصتی گرانبها و مغتنم برای بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب است و باید به نحو شایسته و مطلوب به عموم […]

سامان خوبی زاده از بهمئی: تریبون انقلاب به مناسبت دهه فجر در دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی با حضور امام جمعه و مسئولان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: دهه مبارک فجر فرصتی گرانبها و مغتنم برای بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب است و باید به نحو شایسته و مطلوب به عموم جامعه بخصوص جوانان رسانده شود.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: بزرگ‌ترین انقلاب بعد از عصر معصومین (ع) توسط امام راحل و با پشتوانه و حمایت مردم در ایران به کشور عزت، استقلال و اقتدار بخشید و ملت از یوغ استعمار و طاغوت بعد از ۲۵۰۰ حکومت پادشاهی نجات یافتند.

امام جمعه بهمئی با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ ، معمار کبیر انقلاب پس از سال ها تبعید با استقبال میلیونی مردم به میهن بازگشت و این روز بیاد ماندنی در تاریخ انقلاب به ثبت و ماندگار ماند.

صلواتی بیان داشت: امروز مردم غیور و مقاوم ایران با تبعیت از ولایت فقیه در تمام صحنه های انقلاب حضوری جشمگیر و پرشور دارند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

وی گفت: دشمنان در این برهه که به دنبال ناامیدکردن جامعه از جمله دانش آموزان نسبت به انقلاب و آینده نظام هستند، اما می بینیم که جوانان کشور در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و به موفقیت های بزرگی نایل می شوند.

امام جمعه بهمئی با اشاره در پیش بودن انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفند افزود: مردم انقلابی ایران در این رویداد مهم با لبیک به ندای رهبر پرشور پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و جواب محکمی به یاوه‌گویی های دشمنان خواهند داد.

سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با تبریک دهه فجر ، و گزارشی از عملکرد خود بیان داشت و پاسخگوی سوالات دانش آموزان شد‌.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: دانش آموزان در طول انقلاب اسلامی، همواره پیشگام عرصه های مختلف بودند و به برکت انقلاب اسلامی امروز انگیزه، نشاط و شادابی در بین دانش آموزان همواره موج می زند و باید این انگیزه ها و اراده ها در راستای پیشرفت کشور بهره گیری شود.

حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در این نشست افزود: دستگاه های فرهنگی و متولی جوانان و نوجوانان نسبت به توطئه های دشمنان هوشیارتر باشند و از حالت انفعال خارج شوند و همه باید در تقویت و ترویج ایمان و امید در جامعه مجاهدانه تلاش کنند.

مسود فرح بخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این نشست هم ضمن تبریک دهه فجر به تشریح عملکرد این اداره در حوزه های آموزشی و پرورشی پرداخت و به سوالات دانش آموزان پاسخ داد.

عباس مشیری شهردار شهر لیکک هم در این نشست ضمن تبریک دهه فجر به تشریح عملکرد خود در حوزه شهری اشاره نمود و پاسخگوی سوالات دانش آموزان شد.

نصرت الله سالاری خرم رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی ضمن تبریک دهه فجر و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان خواستار گرامیداشت زنده نگه داشتن یاد شهدا شد و از دانش آموزان خواست ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

ابوالفضل بیانی مدیر ورزش جوانان شهرستان بهمئی هم در این نشست به سوالات دانش آموزان در حوزه های ورزشی پاسخ داد.

بهادر امیدی مدیر دبیرستان شبانه روزی شهید ستمی در این نشست ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: هدف برگزاری این جلسات ارتباط مستقیم دانش آموزان با مسئولان دانست و ادامه داد: دانش آموزان می توانند در این جلسات با مسئولان آشنا شوند و باعث ایجاد روحیه قوی برای این دانش آموزان می شود.

محمد جهانی معاون پرورشی دبیرستان شهید ستمی در این نشست با ارائه گزارشی از برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در این دبیرستان اشاره نمود و گفت: برنامه های خوبی از همان ابتدای سال تا اکنون در دبیرستان برگزار شد.

سروان وحید صالحی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی ضمن تبریک دهه فجر در این نشست با ارائه عملکردی از برنامه های بسیج دانش آموزی اشاره نمود.

خبرنگار : سامان خوبی زاده 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

6 + ده =