۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12764
  • 22 ژانویه 2024 - 22:51
  • 276 بازدید
  • ارسال توسط :
استارت برچیده شدن خرده فرهنگ های غلط در بهمئی توسط خانواده های زکی نژاد زده شد / از مراسم تشییع تا سالگرد + جزئیات

استارت برچیده شدن خرده فرهنگ های غلط در بهمئی توسط خانواده های زکی نژاد زده شد / از مراسم تشییع تا سالگرد + جزئیات

سامان خوبی زاده: خرده فرهنگ های غلطی در شهرستان بهمئی از زمان قدیم تا به امروز وجود داشت و در حال انتقال از این نسل به نسل دیگری است، خرده فرهنگ های همچون تیر اندازی و خواننده و غذا دادن در مراسمات که نگرانی های زیادی و آسیب های اجتماعی زیادی را به وجود آورد.   […]

سامان خوبی زاده: خرده فرهنگ های غلطی در شهرستان بهمئی از زمان قدیم تا به امروز وجود داشت و در حال انتقال از این نسل به نسل دیگری است، خرده فرهنگ های همچون تیر اندازی و خواننده و غذا دادن در مراسمات که نگرانی های زیادی و آسیب های اجتماعی زیادی را به وجود آورد.

 

در همین خصوص گزارشی را از خانواده ای که جهت برچیده شدن فرهنگ های غلط در بهمئی اقداماتی را انجام دادند تقدیم حضور تان میکنیم.

خانواده ی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و فرهنگی فقید زنده یاد : محمد ( حسن ) زکی نژاد ، با توجه به جلوگیری از تیراندازی در مراسم تشییع و تدفین که تحسین همه مردم شهید پرور شهرستان را برانگیخت این بار نیز به جهت جلوگیری از شیوع بعضی از خرده فرهنگهای دست وپاگیر و اذیت کننده برای همشهریان اقدام به برگزاری مراسم سالگرد پدر فقیدشان تنها در آرامستان نموده تا این بدعت ها و رسوم اشتباه را در شهرستان ازبین ببرند یعنی مراسم سالگرد صرفأ در آرامستان برگزار و هیچگونه مراسمی در منزل منعقد نمیشود.

این خانواده از مردم شریف شهرستان خواستند تا برداشتن رسوم و آئین های اذیت کننده را در سرلوحه مدیریت و اجرای برنامه های خود داشته باشند این خانواده اذعان نمودند که این موضوع از برنامه های ارمانی پدرشان بوده استو در واقع عمل به وصیت پدرشان بوده است.

گفته میشود: در مراسم تشییع هیچگونه تیراندازی نداشتند و خواننده ای هم نداشتند که در پی این موضوع امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از این خانواده تقدیر و تشکر کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش + یک =