۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 738
  • 25 آگوست 2021 - 21:48
  • 800 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

کارکنان پشتوانه محکمی برای توسعه علمی،پژوهشی و فرهنگی جامعه اند

ساورز نیوز/رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم شهریورماه «روز کارمند»، یادآور گرامی داشت و ارزش نهادن به رسالت  قشری پرتلاش  که هدفشان تحقق بخشیدن به آرمان های بزرگ انقلاب وتوسعه همه جانبه ی این مرز و بوم است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد رشادت ها  و از خود گذشتگی های دلیرمردان و شیرزنانی بوده که  در تمام میدان ها قد علم کردند و هدفشان خدمت به خلق و اعتلای ایران اسلامی بوده است.
همزمانی هفته دولت با اندوهگین ترین  حادثه تاریخ بشر  یا همان کربلا  را باید به فال نیک گرفت چراکه  تلاش در جهت اعتلای جامعه اسلامی وخدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.
بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان کربلا  و رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از منش و کرداراین شهیدان والامقام در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف  انقلاب  گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه علم و دانش فراهم آوریم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان خدوم و متعهد  در نهادها ،سازمان ها و ادرات  و بویژه همکارانم در دانشگاه  آزاد اسلامی که پشتوانه محکمی برای توسعه علمی،پژوهشی و فرهنگی جامعه اند را تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

من الله توفیق

دکتر رحیم اکرامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × 3 =