۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 5157
  • 17 می 2023 - 23:59
  • 378 بازدید
  • ارسال توسط :
مطالبه گری حجت الاسلام موحد ازوزیرمیراث فرهنگی درخصوص چشمه بلقیس چرام

مطالبه گری حجت الاسلام موحد ازوزیرمیراث فرهنگی درخصوص چشمه بلقیس چرام

عزت اله ضرغامی در بازدید از باغ چشمه بلقیس چرام با بیان اینکه این مکان گردشگری طبیعی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: صنعت توریسم در کهگیلویه وبویراحمد نیازمند سرمایه گذاری ویژه است. به گزارش ساورزنیوز؛،نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم به نمایندگی از سایر مسئولان خطاب […]

عزت اله ضرغامی در بازدید از باغ چشمه بلقیس چرام با بیان اینکه این مکان گردشگری طبیعی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: صنعت توریسم در کهگیلویه وبویراحمد نیازمند سرمایه گذاری ویژه است.

به گزارش ساورزنیوز؛،نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم به نمایندگی از سایر مسئولان خطاب به وزیر گفت: با توجه به اینکه چشمه بلقیس یکی از مکان‌های تفریحی وگردشگری استان‌های جنوبی کشور است لازم است با تزریق اعتبار نسبت به رفع مشکلات این نقطه گردشگری کمک شود.
حجت الاسلام موحد با بیان اینکه این مکان گردشگری مشکلات و معارضات محلی بسیار زیادی دارد افزود: با رفع این مشکلات و حمایت از سرمایه گذاران ، نقش گردشگری در اقتصاد خانواده‌های این منطقه بیشتر نمایان می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

8 − چهار =