۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17340
  • 17 آوریل 2024 - 11:10
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی با فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهرستان بهبهان به مناسبت روز ارتش + جزئیات و تصاویر

دیدار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی با فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهرستان بهبهان به مناسبت روز ارتش + جزئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی به همراه پرسنل با فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهرستان بهبهان به مناسبت روز ارتش دیدار و گفت و گو کرد.   رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی گفت: ۲۹ فروردین ماه، مصادف با روز ارتش جمهری اسلامی ایران و […]

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی به همراه پرسنل با فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهرستان بهبهان به مناسبت روز ارتش دیدار و گفت و گو کرد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی گفت: ۲۹ فروردین ماه، مصادف با روز ارتش جمهری اسلامی ایران و گرامی داشت رشادت و دلاور مردی‌های نیروهای جان برکف و قهرمانان ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سید نصرت الله سالاری خرم افزود: همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست» و «ارتش اساس و حافظ یک ملت است» و «اگر ارتش اسلامی و فکرش اسلامی بشود مملکت را به کمال مطلوب می‌رساند.»

وی ادامه داد؛ ایثار، فداکاری، دلاور مردی‌ و  رشادت‌های مردان غیور و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های حساس مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی، بر همگان آشکار و مبرهن است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی بیان کرد: نیروهای با بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند با تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، همواره در کنار مردم قرار دارند. چنان که در بحران‌های طبیعی و اجتماعی مانند بیماری کرونا، سیل، زلزله و هر آنجا که نیاز بوده، نیروهای قهرمان و فداکار ارتشی با تکیه بر عقیده اسلامی-انقلابی خویش در کنار مردم بوده و شعار ارتش فدای ملت را به راستی تحقق بخشیده‌اند.

وی در پایان گفت: براستی که ٢٩ فروردین فرصتی مغتنم است تا درود بفرستیم بر همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و درودی دیگر بفرستیم بر دلاورمردانی که امروز در لباس مقدس ارتش در حال خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

 

سرهنگ بابایی فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهرستان بهبهان هم از حضور رئیس بنیاد شهید در این ستاد تشکر و قدر دانی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج × سه =