۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16998
  • 10 آوریل 2024 - 16:43
  • 375 بازدید
  • ارسال توسط :
نماز عید فطر شهرستان بهمئی با شکوه‌ تر از همیشه + تصاویر

نماز عید فطر شهرستان بهمئی با شکوه‌ تر از همیشه + تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: مردم روزه دار بهمئی ماه رمضان امسال را تا ضیافت الهی دیگر با حضور پر شور و وحدت آفرین در نماز عید سعید فطر بدرقه کردند. امروز صحنه هایی از عشق و دلدادگی به معبود در سیمای نمازگزاران بهمئی موج می زد و جلوه عبودیت و همبستگی در دعای قنوت نماز […]

به گزارش سامان خوبی زاده: مردم روزه دار بهمئی ماه رمضان امسال را تا ضیافت الهی دیگر با حضور پر شور و وحدت آفرین در نماز عید سعید فطر بدرقه کردند.

امروز صحنه هایی از عشق و دلدادگی به معبود در سیمای نمازگزاران بهمئی موج می زد و جلوه عبودیت و همبستگی در دعای قنوت نماز عید بندگی گنجانده شده بود.

امروز همه آمده بودند تا به شکرانه نعمتش، دست به درگاه الهی برند و از خداوند عفو و رحمت و قرار گرفتن در مسیر بندگان صالح را طلب کنند.

نمازگزاران بهمئی به اقامه نماز عید سعید فطر ایستادند و به شکرانه یک ماه عبادت و روزه داری در ماه مبارک رمضان دعای «اللهم اهل الکبریا» را خواندند و خدای خویش را برای این فرصت شاکر باشند.

پس از اقامه نماز نمازگزاران با دستانی به سوی آسمان و چشمانی منتظر، دیدار جمال دلارای مهدی موعود را از خداوند خواستار شدند تا با ظهور آن حضرت ظلمت و بی عدالتی نابود شود.

نماز عید سعید فطر امروز هم‌زمان با سراسر کشور امروز در بهمئی به به امامت حجت الاسلام صلواتی امام جمعه بهمئی اقامه شد‌.

خبرنگار سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست + پنج =