۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16553
  • 03 آوریل 2024 - 23:46
  • 654 بازدید
  • ارسال توسط :
احیای شبهای قدر مردم بهمئی + جزئیاتو تصاویر

احیای شبهای قدر مردم بهمئی + جزئیاتو تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) مراسم عزاداری و سوگواری شب های قدر در مکان های مذهبی و مکان متبرکه بویژه قبور شهدا در شهرستان بهمئی و حومه به مدت سه شب  برگزار شد. از برنامه های معنوی در این شب ها می توان گفت ؛ […]

به گزارش سامان خوبی زاده: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) مراسم عزاداری و سوگواری شب های قدر در مکان های مذهبی و مکان متبرکه بویژه قبور شهدا در شهرستان بهمئی و حومه به مدت سه شب  برگزار شد.

از برنامه های معنوی در این شب ها می توان گفت ؛ تلاوت آیات قرآن کریم، قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر و همچنین آیین قرآن بر سرگرفتن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، درخواست غفران و مغفرت الهی، سخنرانی و عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع)میباشد .

اینجا بهمئی است ، شب قدری دیگر آمد ؛ شب قدری که در آن جلوه دستهای نیاز در خاموشی به دعا می ایستند و وسعت دلهایی دیده می شود که در کنج تاریکی شب قرآن بر سر می گیرند و با زمزمه الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب، بیقرار خالق یکتا را می خوانند.

شبی که در لحظه لحظه اش عطر خدا جاری است. قدر شب‌های قدر را بدانیم الهی در این شب ﺩﺳﺖ‌ﻫﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ما ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿ‌‌ﺸﻮﺩ معبودا ؛ ای خزانه دار بخشش ها، بهترین ها را برایمان مقدر کن.شب قدر حضور روح و ملائک در محضرحضرت ولیعصر امام زمان (عج) است.

یادمان باشد در این شب دعا برای سلامتی و تعجیل در ظهور مهدی موعود حضرت ولیعصر (عج)در رأس همه دعاها باشد.

شب قدر؛ شبی که باید در عاشقی ثابت‌قدم بود ، در طلب کوشید و بیدار ماند و دیدار جست ، احیا گرفت و به نیایش پرداخت و کار خیر کرد، صالحات به جا آورد و به نیازمندان رسید، دانایی طلبید و به دانش ،‌آموزی پرداخت.

امشب سرشار از رحمت، نعمت و بخشایش است؛ شبی فرخنده و مبارک و برتر از هزار ماه.

خبرنگار: سامان خوبی زاده

گفته میشود تصاویر از تمام هیئت ها و مساجدی است که در شب های قدر در شهرستان بهمئی برنامه داشتند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفده + 16 =