۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13773
  • 10 فوریه 2024 - 23:02
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام دعوت مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی جهت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

پیام دعوت مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی جهت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

سامان خوبی زاده؛ هوشنگ دهبانی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود. فجر پیروزی یادآور حماسه آفرینی و قدرت و شکوه ملت بزرگ ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ خمینی کبیر(ره) و بیانگر عزت و استقلال‌طلبی مردمی است که دلیرانه مقابل استبداد زمانه ایستادند […]

سامان خوبی زاده؛ هوشنگ دهبانی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود.

فجر پیروزی یادآور حماسه آفرینی و قدرت و شکوه ملت بزرگ ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ خمینی کبیر(ره) و بیانگر عزت و استقلال‌طلبی مردمی است که دلیرانه مقابل استبداد زمانه ایستادند و با اتحاد و همدلی بنیان طاغوت زمان را در هم شکستند.

اینجانب فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن سالگروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به عموم ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان بهمئی تبریک و شادباش عرض کرده و از تمامی شهروندان گرامی دعوت می کنم در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت به عمل آورند.

به یقین در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مسیر حرکت مقتدرانه خود به قله‌های تعالی و توسعه، حضور پرشور، امیدوارانه و مصمم شما مردم شریف و نجیب شهرستان بهمئی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه، تجلی همدلی، همبستگی و وحدت یکپارچه خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × 3 =