۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13777
  • 10 فوریه 2024 - 23:08
  • 60 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام دعوت دبیر جمعیت حامیان انقلاب در شهرستان بهمئی از مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

پیام دعوت دبیر جمعیت حامیان انقلاب در شهرستان بهمئی از مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

سامان خوبی زاده؛ عطا جاوری مسئول شورای راهبردی جمعیت انقلاب شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود.   فجر پیروزی یادآور حماسه آفرینی و قدرت و شکوه ملت بزرگ ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ خمینی کبیر(ره) و بیانگر عزت و استقلال‌طلبی مردمی است که دلیرانه مقابل […]

سامان خوبی زاده؛ عطا جاوری مسئول شورای راهبردی جمعیت انقلاب شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود.

 

فجر پیروزی یادآور حماسه آفرینی و قدرت و شکوه ملت بزرگ ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ خمینی کبیر(ره) و بیانگر عزت و استقلال‌طلبی مردمی است که دلیرانه مقابل استبداد زمانه ایستادند و با اتحاد و همدلی بنیان طاغوت زمان را در هم شکستند.

 

اینجانب فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن سالگروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به عموم ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان بهمئی تبریک و شادباش عرض کرده و از تمامی شهروندان گرامی دعوت می کنم در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت به عمل آورند.

 

به یقین در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مسیر حرکت مقتدرانه خود به قله‌های تعالی و توسعه، حضور پرشور، امیدوارانه و مصمم شما مردم شریف و نجیب شهرستان بهمئی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه، تجلی همدلی، همبستگی و وحدت یکپارچه خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

10 + سه =