۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14228
  • 13 فوریه 2024 - 23:05
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز + جزئیات

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: مسعود فرح بخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با صدور پیامی حلول ماه مبارک شعبان، ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز را تبریک گفت.   بسم الله الرحمن الرحیم سوم و چهارم ماه مبارک شعبان، سالروز میلاد خجسته سید و سالار آزادگان جهان حضرت […]

به گزارش سامان خوبی زاده: مسعود فرح بخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با صدور پیامی حلول ماه مبارک شعبان، ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم و چهارم ماه مبارک شعبان، سالروز میلاد خجسته سید و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و بزرگ جانباز اسلام و پرچمدار دفاع از حرمت حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، است که این ایام به واسطه رشادت ها و جانفشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز به‌ عنوان روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

پاسداران و جانبازان پر افتخار میهن اسلامی، الگوهای خستگی‌ناپذیری هستند کە در هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم بعثی رشادت، ایثار و از خود گذشتگی بی‌نظیری را بە نمایش گذاشتند و در این راە یا جان شیرینشان را تقدیم آرمان‌های والای انقلاب و حفظ امنیت کردند و یا در این مسیر به درجه جانبازی نائل شدند.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه پرفیض شعبان و گرامی داشت یاد و خاطره پاسداران شهید و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز جانباز و پاسدار را به مردم ولایتمدار و شریف شهرستان بهمئی، به خصوص پاسداران و جانبازان گرانقدر و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی روز افزون ايران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبر انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

 

مسعود فرح بخش

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 + 9 =