۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17323
  • 17 آوریل 2024 - 1:20
  • 40 بازدید
  • ارسال توسط :

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهمئی در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمه را تبریک گفت. متن کامل این پیام بدین شرح است: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های  دلاورمردانی  است که در ارتش مردمی و مکتبی جان خویش را در طَبَق اخلاص نهادند و […]

به گزارش سامان خوبی زاده: سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهمئی در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمه را تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های  دلاورمردانی  است که در ارتش مردمی و مکتبی جان خویش را در طَبَق اخلاص نهادند و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا برای دفاع از کیان این مرز و بوم جوانمردانه ایستادگی کردند.
بی شک جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ارتش میهن اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز این نیرو و تمامی حماسه‌آفرینان آن تبریک می گویم و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

سرهنگ‌دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفده + هشت =