۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17501
  • 21 آوریل 2024 - 18:26
  • 44 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + جزئیات

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک گفت. در متن پیام آمده است: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین […]

به گزارش سامان خوبی زاده: سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد که نشان دهنده ژرف اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه شئون و برقراری عدالت واقعی در جامعه بود.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه و به ویژه فرماندهان و کارکنان خدوم آن و عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمئی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

 

سرهنگ دوم فرزین جمشیدی 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × پنج =