۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14261
  • 15 فوریه 2024 - 0:26
  • 166 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک سخنگوی شورای شهر لیکک به مناسبت روز پاسدار و جانباز + جزئیات

پیام تبریک سخنگوی شورای شهر لیکک به مناسبت روز پاسدار و جانباز + جزئیات

عبدالرضا شجاعی نسب ‌‌سخنگوی شورای شهر لیکک با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبربک گفت.   بسم الله الرحمن الرحیم در طلیعه ماه شعبان، تجلی انوار سرمدی، حضرت امام حسین(ع)، سرور آزادگان جهان و حضرت ابالفضل العباس(ع)، پرچمدار وفا و فداکاری و حضرت امام سجاد(ع) زینت بخش نیایشگران و نیمه شعبان، معطر به […]

عبدالرضا شجاعی نسب ‌‌سخنگوی شورای شهر لیکک با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبربک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در طلیعه ماه شعبان، تجلی انوار سرمدی، حضرت امام حسین(ع)، سرور آزادگان جهان و حضرت ابالفضل العباس(ع)، پرچمدار وفا و فداکاری و حضرت امام سجاد(ع) زینت بخش نیایشگران و نیمه شعبان، معطر به گل نرگس است و مشام منتظران امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را می نوازد.

نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) به نام روز پاسدار و نامگذاری روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز، درواقع ارج نهادن به نام و مرام پاسداران پاکباز و جانبازان جان برکف و تأسی به آموزه های بی بدیل ایثار و زنده نگه داشتن فرهنگ متعالی عاشورایی است.

پاسدار سرباز خدا، سرباز امامت و سرباز حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و پاسدار و پاسداری از زمان نبوت تا امامت به صورت یک زنجیره ای مستمر و از حضرت آدم تا حضرت خاتم (ص) و این رسالت خطیر همچنان ادامه دارد تا انشاالله به دست امام عصر (ع) برسد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای شهر و شهردار لیکک فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را بە محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، مردم عزیز و همیشه در صحنه شهر لیکک به ویژه همە پاسداران فداکار و ولایتمدار و جانبازان پرافتخار این دیار تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه این عزیزان، سلامتی و بهروزی یکایک همگان را از درگاه خداوند قادر متعال خواستاریم.

 

عبدالرضا شجاعی نسب

سخنگوی شورای شهر لیکک

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 + 3 =