۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13739
  • 10 فوریه 2024 - 14:12
  • 51 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک سالگرد پیروزی انقلاب توسط مجمع مشورتی نظام مسائل کشور

پیام تبریک سالگرد پیروزی انقلاب توسط مجمع مشورتی نظام مسائل کشور

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبرمعظم انقلاب و مردم شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش ساورزنیوز؛مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبرمعظم انقلاب و مردم شریف ایران تبریک گفت.

بسمه تعالی

و قل جا ء الحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تجلی حماسه و سرافرازی ملت ایران و بارقه ای بود که از پشت پرده های تاریک استکبار و استعمار بر دل‌های آزاد و بیدار جهان تابید.
انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) تجربه ای بی بدیل بود که بدانیم با نیروی ایمان به خدا،ولایتمندی،امید و توان مردمی می توان به قله های رفیع پیروزی دست یافت.
اینک دهه مبارک فجر فرصتی است برای آنکه به یاد آوریم این درخت تنومند آزادی و عزت با خون جوانان این مرز و بوم سیراب گشته است،آنها که برای آرمان ها و ارزش های این ملت که همانا اسلام،معنویت و آزادگی است بپا خاستند.
امروز رشد و بالندگی ایران ما مرهون ایثار ،فداکاری و تلاش زنان و مردان آزاده ای است که خالصانه ،گوش به فرمان امامین انقلاب در عرصه های مختلف جانفشانی کردند.
مجمع مشورتی نظام مسائل کشور که با تکیه بر ارزش های انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ر ه) و بیانات مقام معظم رهبری به رصد و ارائه راه حلهای مسائل کشور با ظرفیت بی بدیل نخبگان و متخصصین جهادی می پردازد،در چهل وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و امام راحل عظیم‌الشأن، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می نماید با وحدت کلمه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه با اقتدار شرکت نموده، تا با فریادی رسا به جهانیان اعلام دارد که ایران ما با اقتدار به سمت قله‌های افتخار و پیروزی با وحدت ملی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیش خواهد رفت و همچون همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان زبون و بد‌خواهان این مرز و بوم خواهد زد.

سید رضا یزدان‌فر دبیر استان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع مشورتی نظام مسائل کشور نیز به نوبه خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک می گوید‌.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 3 =