۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14224
  • 13 فوریه 2024 - 22:55
  • 62 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز و پاسدار + جزئیات

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز و پاسدار + جزئیات

سامان خوبی زاده: سید نصرت الله سالاری خرم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی با صدور پیامی روز جانباز و پاسدار را تبریک گفت:   متن وی به شرح زیر است: بسمه تعالی بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن ماه ماه مصادف با سوم شعبان ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار و چهارم […]

سامان خوبی زاده: سید نصرت الله سالاری خرم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی با صدور پیامی روز جانباز و پاسدار را تبریک گفت:

 

متن وی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن ماه ماه مصادف با سوم شعبان ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) علمدار کربلا اسوه پایداری ولایت روز جانباز را گرامی می داریم.

حضرت ابوالفضل عباس (ع) علمدار کربلا در سخت ترین شرایط با بصیرت، مولای و امام خود را تنها نگذاشت تا اینکه به مقام جانبازی و قرب الی ا… نائل گشت.

ما این چنین صحنه های را در دوران هشت سال دفاع مقدس از شهدا، جانبازان و جوانان سرزمین مان دیده ایم و به چنین مردان ولایتمدار و بصیری افتخار می کنیم.

به پاس قدر نهادن به مقام ارجمند جانبازان، این روز شکوهمند را به تمامی مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بهمئی خاصه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه جانبازان این خطه دلاورخیز و قهرمان پرور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه ولایت فقیه و تداوم راه این ایثارگران و دانش آموختگان راستین مکتب انسان سازی از خداوند عالم مسألت دارم.

با احترام

سید نصرت اله سالاری خرم

مجموعه همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 − پنج =