۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14236
  • 13 فوریه 2024 - 23:20
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس وروزجانباز

پیام تبریک رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس وروزجانباز

اگر جانبازی در دوران زندگی جانبازی حدود الهی را رعایت و تقوا و پاکدامنی را حفظ کند، آن چنان پاداشی دارد که خدای متعال از او تعبیر می کند به اجر عظیم.

به گزارش پایگاه خبری ساورزنیوز؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام در پیامی فرا رسیدن چهارم شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز را به عموم مردم بویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظمشان در شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام چنین آمده است؛

بسمه تعالی

«لِلَّذینَ أَحسَنوا مِنهُم وَاتَّقَوا أَجرٌ عَظیمٌ»

اگر جانبازی در دوران زندگی جانبازی حدود الهی را رعایت و تقوا و پاکدامنی را حفظ کند، آن چنان پاداشی دارد که خدای متعال از او تعبیر می کند به اجر عظیم.
جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت ابوالفضل علیه السلام، درس فداکاری، شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند.
این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت نموده و حماسه ای جاوید خلق کردند.
جانبازی مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است. آن ها امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی، از ارزش ها و انقلاب اسلامی دفاع نموده و با عمل به دستورات و احکام الهی، الگوی شایسته ای برای جوانان و همه مردم انقلابی به عمل می آیند.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز، مقام و منزلت جانبازان عزیز و بزرگوار میهن اسلامی مان را ارج نهاده و بر مسلک و منش همه جانبازان غرورآفرین، بخصوص جانبازان شهرستان چرام درود می فرستم و از خدای سبحان سربلندی و سلامتی برای همه آن عزیزان و خانواده‌های محترمشان مسألت می نمایم.
گفتنی است مراسم جشنی همزمان با سالروز ولادت سراسر نور حضرت ابوالفضل علیه السلام، در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه ساعت ۸ شب در محل کانون فرهنگی شهید باهنر (شهیدان نعمتی) چرام به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، لذا از عموم مردم بویژه جانبازان عزیز شهرستان جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آید.

مصطفی پراهام
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 − سیزده =