۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14218
  • 13 فوریه 2024 - 22:48
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک امام جمعه شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار + جزئیات

پیام تبریک امام جمعه شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: امام جمعه شهرستان بهمئی با صدور پیامی روز پاسدار را تبریک گفت. متن وی به شرح زیر است: سوم‌ شعبان‌ میلاد پربرکت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روزی که حضرت امام خمینی (ره) به پاس رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های حسین وار پاسداران آن […]

به گزارش سامان خوبی زاده: امام جمعه شهرستان بهمئی با صدور پیامی روز پاسدار را تبریک گفت.

متن وی به شرح زیر است:

سوم‌ شعبان‌ میلاد پربرکت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روزی که حضرت امام خمینی (ره) به پاس رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های حسین وار پاسداران آن را به روز پاسدار نام گذاری کردند تبریک و تهنیت باید. در این روز مبارک کسی متولد شد تا راز و رمز عبودیت‌ و حریت‌ را به‌ انسانها بیاموزد و خود جاوید بماند تا جهانیان‌ رسم‌ جاودانی‌ از او فراگیرند. چه مبارک و پر مضمون است تقارن ولادت امام حسین (ع) الگوی ایثار و شهادت با روز پاسدار این سروهای سرافراز وادی عشق این آیه های پرشکوه رزم و ایثار. فرهنگ پاسداری آمیخته ای از فرامین و کلام نورانی اهل البیت (ع) بوده و نامگذاری روز پاسدار در این روز متاثر از فرهنگ کربلا، ایثار، شهادت و صبر است. حقیقتا وجود این حرکت پویا، مستمر و پیشرونده که امروز در تمامی عرصه ها پیشتاز است به دلیل عاملی ست که فرای تمام عوامل است و آن عامل معنوی با شاخصه هایی چون؛ اعتقاد، ایمان، مجاهدت برای ادای تکلیف و مهمتر از همه اخلاص است.
لذا سوم شعبان سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام” طلیعه پاسداری و پاسداری از مکتب مترقی اسلام را به فرماندهان و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.

صلواتی

امام جمعه شهرستان بهمئی

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + 13 =