۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 10181
  • 08 اکتبر 2023 - 12:45
  • 318 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری آیین افتتاحیه بوستان شهدای نیروی انتظامی درچرام+تصاویر

برگزاری آیین افتتاحیه بوستان شهدای نیروی انتظامی درچرام+تصاویر

از زحمات عزیزانمان در فراجا و همکاری شهرداری و شورای شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای چنین کار خدا پسندانه ای تقدیر و تشکر مینمایم.

 

به گزارش ساورزنیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام ضمن تبریک بمناسبت هفته فراجا و پیروزی مردم غیور فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیست گفت: برخود فرض میدانیم که قدردان زحمات عزیزانی باشیم که امنیت خویش را مدیون تلاش آنها هستیم به نحوی که نهال انقلاب اسلامی با خون شهداء آبیاری شده و امروز در دنیا با صلابت میدرخشد ونام گذاری و رونمایی از نماد شهداء بویژه شهداء امنیت قطره ای است در دریای بیکران ایثار و رشادت های شهداء با شفاعت خود دست ما را در آخرت بگیرند.

وی افزود: از زحمات عزیزانمان در فراجا و همکاری شهرداری و شورای شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای چنین کار خدا پسندانه ای تقدیر و تشکر مینمایم.

 

در ادامه سرهنگ حجت اله خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان چرام ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و شورای اسلامی و بنیاد شهید انقلاب اسلامی اظهار داشت:همه ما مدیون شهدا هستیم و این یک افتخار است که خیابان شهرمان به نام شهدایی باشد که ما آرامش‌مان را مدیون آنها هستیم.

 

مهندس حمزه بازی شهردارچرام گفت: شهرداری و شورای شهر همواره در راستای نشر ارزش‌های شهداء و انقلاب تلاش می‌کنند و در این راستا بوستان و میدان بنام شهداء فراجا نامگذاری شد.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی تمامی تلویزیون های شهری چرام مزین به تصاویرشهدای نیروی انتظامی شده بودند.

       

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

8 + نه =