۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14276
  • 15 فوریه 2024 - 9:27
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
مراسم جشن باشکوه روز جانباز در چرام برگزار شد
به همت بنیادشهیدوامورایثارگران؛

مراسم جشن باشکوه روز جانباز در چرام برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جانباز در چرام به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری ساورزنیوز؛ این مراسم همزمان با سراسر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام، مهندس امینی بخشدار مرکزی، پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام و جمعی از جانبازان و […]

مراسم گرامیداشت روز جانباز در چرام به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساورزنیوز؛ این مراسم همزمان با سراسر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام، مهندس امینی بخشدار مرکزی، پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام و جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای جانباز در سالن کانون شهیدان نعمتی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین افشار امام جمعه چرام گفت: جانبازان همان شهیدان زنده اند، که ما کشور و مملکت خود را به امانت از این عزیزان داریم.

 

وی افزود: در جهان هستی قوانینی بر همه موجودات حاکم است و خداوند هرگاه که بخواهد اراده فرموده و در این قوانین تصرف می نماید.

 

افشار اظهار داشت: آنچه را ما اکنون و طی هشت سال دفاع مقدس از شهیدان و جانبازان ایثارگر این سرزمین دیدیم همان دخل و تصرف اراده خداوندی در قوانین جهان است که فداکاریهای این عزیزان را به خواست پروردگار بی نظیر نموده است.

 

                

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش − 4 =