۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11825
  • 19 دسامبر 2023 - 12:25
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : کریم سبزی پور
مدیرعامل شرکت گاز استان : مصرف گازدر کهگیلویه وبویراحمد افزایش یافت / پاداش به مشترکان کم مصرف

مدیرعامل شرکت گاز استان : مصرف گازدر کهگیلویه وبویراحمد افزایش یافت / پاداش به مشترکان کم مصرف

  مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه مشترکان خانگی در فاصله زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفند، بتوانند ۱۰ تا ۳۵ درصد مصرف خود را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش دهند، نه تنها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند بلکه مبلغی به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد. ریحان بهادر روز سه شنبه […]

 

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه مشترکان خانگی در فاصله زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفند، بتوانند ۱۰ تا ۳۵ درصد مصرف خود را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش دهند، نه تنها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند بلکه مبلغی به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.

ریحان بهادر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این افراد مبلغی به عنوان پاداش دریافت می‌کنند که بسته به میزان صرفه‌جویی، این مبلغ از ۱۳ تا ۵۲۰ هزار تومان متغیر خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز با توجه به سرد شدن هوا، افزود: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها دیروز سه میلیون و ۹۸۴ مترمکعب گاز مصرف کردند که با توجه به نزدیکی به فصل زمستان مصرف گاز رو به افزایش است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به هم استانی‌ها مبنی بر مصرف بهینه گاز، ادامه داد: ادارات یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری سیستم‌های گرمایشی خود را خاموش کنند، همچنین سیستم‌های گرمایشی نگهبانی‌ها را از سیستم مرکزی جدا کنند.

تاکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۰ درصد خانوار روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

از تعداد ۲۱۷هزار و ۸۷۵ مشترک موجود گاز طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۱۴۹هزار و ۷۲۰ مشترک در ۱۷ شهر و تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۳ اشتراک در ۹۲۲ روستا دارای گاز طبیعی‌اند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 + 1 =