۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14241
  • 13 فوریه 2024 - 23:49
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با رئیس اداره کتابخانه های عمومی + جزئیات

دیدار سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با رئیس اداره کتابخانه های عمومی + جزئیات

سامان خوبی زاده: سید زاهد افتخاری زاده سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه همکار ایشان آقای مسلمی نیا با آقای علیرضا جشنی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دیدار و گفتگو نمودند .   در ابتدای این دیدار آقای جشنی ضمن خیرمقدم به مهمانان عزیز به تشریح فعالیتها و اقداماتی که در […]

سامان خوبی زاده: سید زاهد افتخاری زاده سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه همکار ایشان آقای مسلمی نیا با آقای علیرضا جشنی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دیدار و گفتگو نمودند .

 

در ابتدای این دیدار آقای جشنی ضمن خیرمقدم به مهمانان عزیز به تشریح فعالیتها و اقداماتی که در کتابخانه های عمومی شهرستان انجام می پذیرد پرداخت و از آقای افتخاری زاده درخواست نمودند که در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی همکاری لازم را با این اداره بعمل آورند .

آقای جشنی همچنین به تهیه و چاپ و توزیع و معرفی خلاصه کتاب به مناسبت های مختلف اشاره کرد و از ایشان خواستند تا در این زمینه همکاری نمایند .

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار کتاب وکتابخوانی را از مهمترین مقوله های فرهنگی دانست و فرمودند که امیداست در ادامه مسیر با همکاری و همفکری هم بتوانیم با اجرای برنامه های متنوع گامی در راستای کتاب و کتابخوانی برداریم که اثرات آن به وضوح در جامعه دیده شود.

افتخاری زاده تهیه خلاصه کتاب را کاری ارزشمند شمرده و گفت شاید کسی یک کتاب را کامل مطالعه نکند و لی با خواندن خلاصه کتاب علاقه به مطالعه پیدا کرده و با مطالعه آن به آگاهی و دانشی دست پیدا کند که هیچ وقت در فضای مجازی به آن دست نیافته باشد .

سرپرست اداره ارشاد مطالعه را از مهمترین عوامل آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه دانست که باعث افزایش توان علمی و آگاهی عمومی جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود و ما باید در این راستا قدم های موثری برداریم که این کار نیازمند تعامل، همکاری و همفکری همه دستگاه های فرهنگی از جمله نهاد کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

این مسئول فرهنگی گفت: در جهت تقویت ارتقای فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی و بالا بردن میزان مطالعه در شهرستان آماده همکاری با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی می باشند و از سالن های مطالعه و بخش های کتابخانه بازدید نمودند و با اعضای حاضر در سالن مطالعه گفتگو نمودند .

وی در پایان از زحمات مدیر نهاد کتابخانه های عمومی و همه کارکنان ایشان در سطح شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نه + 6 =