۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17495
  • 21 آوریل 2024 - 18:21
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار رئیس و کارکنان اداره صنعت معدن و تجارت با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی + جزئیات و تصاویر

دیدار رئیس و کارکنان اداره صنعت معدن و تجارت با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی + جزئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: به مناسبت ‌‌۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی به همراه اتاق اصناف و چند تن از صنعت‌گران این شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و همکارانشان دیدار کردند. در این دیدار سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج […]

به گزارش سامان خوبی زاده: به مناسبت ‌‌۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی به همراه اتاق اصناف و چند تن از صنعت‌گران این شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و همکارانشان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ضمن تشکر و خیرمقدم به رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان وهیئت همراه گفت: اینکه در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی قرار داریم انتطار دارم که همه مسئولان شهرستان برای باشکوه برگزار شدن این اجلاسیه از هرگونه همکاری و پشتیبانی دریغ نکنند.

در این دیدار فرزاد دموری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهمئی ضمن تبریک دوم اردیبهشت ماه گفت: عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از قدرت بی بدیل ایران اسلامی در منطقه و جهان را دارد و ما از این عملیات اعلام حمایت و خرسندیم.

فرزاد دموری افزود: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان بهمئی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هستیم این اداره و مجموعه ‌های تحت‌الامر آمادگی هر گونه همکاری و پشتیبانی در جهت هر چه باشکوه برگزار نمودن اجلاسیه پیش رو را داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار + هجده =